וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל הפסידה 3:0 לבולגריה

הפסד שני תוך יומיים לנבחרת של אריה זלינגר, שהידרדרה למקום האחרון בבית עם ניצחון בודד במסגרת הליגה האירופית

נבחרת ישראל בכדורעף נשים ממשיכה לאכזב בליגה האירופית, כשהערב (שבת) ספגו הבנות של אריה זלינגר את הפסדן החמישי ברציפות. אם אתמול ישראל נאבקה מול בולגריה במשך שעתיים ושבע דקות והפסידה בחמש מערכות אחרי איבוד יתרון של 0:2 במערכות, היום הבולגריות שלטו ללא עוררין וניצחו 0:3 קליל (22:25, 19:25, 16:25). בעקבות ההפסד, ישראל שוב יורדת למקום האחרון בבית כשיש לה ניצחון בודד על הונגריה.

למרות ההפסד אתמול, בנבחרת הייתה תחושה חיובית לאחר שבועיים בליגה האירופית. אמנם השמטת היתרון המוחלט שעמד לרשותן של טניה פראגה וחברותיה הראתה על בעיה מנטלית, אבל במשחק שנערך היום בולגריה פשוט חגגה ולא נתנה לנבחרת ישראל להתקרב יתר על המידה וממערכה למערכה הבולגריות עשו כל מה שהן רצו במשחק.

תוצאה מדהימה נרשמה היום בבית ב', לאחר שהונגריה הדהימה בצ'כיה עם ניצחון 2:3, לאחר שאמש ספגה הפסד חלק. במשחק צמוד ומותח ההונגריות עלו ליתרון 0:1 במערכות ובהמשך ל 1:2 לפני שהמשחק הגיע לשובר שיוויון. במערכה החמישית הונגריה ניצחה 16:18 וחתמה בסטייל את הפסדה השני העונה של צ'כיה. דורה הורבאט הכוכבת ההונגריה שלא שיחקה בישראל סיימה עם 23 נקודות. בסיכומו של סוף השבוע, המנצחת הגדולה היא בולגריה, שמקבלת סיכוי לסיים בראש הבית על חשבון צ'כיה.

היום, הסתיימה המחצית הראשונה של העונה בליגה האירופית כשבמאזנה של נבחרת ישראל ניצחון אחד וחמישה הפסדים שמציבים אותה במקום האחרון בבית ב'. בולגריה מוליכה את הבית לפני צ'כיה והונגריה. בשבוע הבא תתארח בולגריה בישראל ואילו צ'כיה תצא לשני משחקי חוץ בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully