וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר שברו את שער ביתו של ארקדי גאידמק

11.6.2011 / 22:20

יממה לאחר העזיבה של רוני לוי, הגיעו כמה עשרות אוהדים להפגין מול ביתו של הבעלים. "הקבוצה גוססת, רוצים תשובות"

ברני ארדוב

צילום וידאו: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו

אוהדי בית"ר ירושלים לא רגועים. הערב (שבת) הגיעו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה לביתו של הבעלים ארקדי גאידמק בהרצליה כאשר הם מוחים על מצבו של המועדון. האוהדים פרצו את שער הכניסה לביתו של גאידמק והמשטרה הוזעקה למקום.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של ארקדי גאידמק. ברני ארדוב
"לא יכול להיות שארקדי גאידמק לא ישים כסף במשך שלוש שנים". אוהדי בית"ר הערב/ברני ארדוב

כזכור, בית"ר סיימה את העונה האחרונה עם גירעון של ארבעה מיליון שקלים, אותו התחייב הבעלים לסגור. למרות זאת, גאידמק לא עשה זאת ובשלב זה אינו מאשר תמיכה כלכלית ראויה לעונה הבאה והיה מעוניין למכור את הקבוצה.

העזיבה של רוני לוי שמה סוף לאדישות של האוהדים שמרגישים מרמור כבר תקופה ארוכה. אחד ממנהיגי האוהדים סיפר: "רוני לוי לא נשאר כי אין לו קבוצה כאן. הוא הבין מה שכל אוהד מבין וזה שבית"ר גוססת ואף אחד לא עושה כלום כדי לעזור לה. לא יכול להיות שארקדי לא ישים כסף שלוש שנים ויתנהג באדישות כאילו לא איכפת לו שהקבוצה תתמוטט. בית"ר צריכה משהו חדש והאוהדים צריכים להתעורר, אחרת זה יהיה הסוף של הקבוצה. בית"ר גוססת, שנייה לפני שהיא מתה אנחנו רוצים תשובות".

כזכור, רוני לוי חתם אתמול בסטיאווה בוקרשט לעונה הבאה ועזב את בית"ר ירושלים. לוי אימן את הקבוצה מהבירה במשך חצי עונה, אך לקראת העונה הנוכחית לא יכול היה אפילו לשמור על הסגל איתו סיים בעונה שעברה בפלייאוף התחתון. לכך הייתה השפעה על ההחלטה שלו לעזוב לרומניה ולקחת בשתי ידיים את ההזדמות לאמן במועדון פאר כמו סטיאווה בוקרשט. בבית"ר עדיין לא החליטו מי יהיה המאמן הבא של הקבוצה, אך כרגע נראה כי דוד אמסלם הוא המועמד הבולט. יחד עם זאת, יו"ר המועדון איציק קורנפיין עדיין לא החליט באופן סופי ולקח את סוף השבוע לחשוב ולהתייעץ ובתחילת השבוע צפויה הכרעה בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully