וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה קרובה לאליפות, עלתה ל-0:2 מול בילבאו

הקאטלנים השיגו ניצחון שני בסדרת הגמר עם 67:74, והם רחוקים 40 דקות מאליפות. קצורין ואלבה הובסו בידי באמברג

אחרי עונה מאכזבת, בה לא הצליחה אלופת אירופה היוצאת, ברצלונה, להגיע לפיינל פור שהתקיים אצלה בבית, קרובה החבורה של צ'אבי פאסקוול לזכות בתואר האליפות. לאחר שניצחה ברצלונה את בילבאו 64:74 במשחק מספר 1, המשיכו הערב (שבת) הקאטלנים בדרכם אל עבר החגיגות עם 67:74 בבית. עתה תצא הסדרה אל בילבאו, שם ינסו שחקניו של פאסקוול לסגור את הסיפור.

האורחים הצליחו לתת פייט ברבע הראשון בראשות אלכס מומברו, אבל אז החלו אלן אנדרסון וחואן קרלוס נבארו להתעורר, והריצו את ברצלונה ליתרון 12, לפני שבילבאו הצליחה לצמק ל-50:41 במחצית. היתרון הקאטלני הלך וצמח ל-14 ברבע השלישי, אבל כמו במשחק הקודם, בילבאו לא אמרה את המילה האחרונה, ואסילאידיס ובלומס הורידו ל-4, שתי דקות לסיום, ופתאום יש משחק חדש.

לורבק החזיר בשלשה גדולה, ואז הגיע נבארו, ועל השחקן שלו קבר שלשה מופרעת שהוציאה את האוויר ממפרשיה של בילבאו והביאה את הניצחון. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 20 נקודות, אינגלס הוסיף 10 בעוד ארזם לורבק ואלן אנדרסון תרמו 9 נקודות כל אחד. יאניס בלומס וקונסטנטינוס ואסילאידיס קלעו 15 נקודות כל אחד לבילבאו.

* כמו ברצלונה, גם באמברג בגרמניה קרובה לזכות באליפות, כשעלתה ליתרון 1:2 מול אלבה ברלין של מולי קצורין, אחרי שהביסה אותה 74:90. השליטה של באמברג היתה כבר מהרבע הראשון, אותו סיימה ביתרון 7. הקריסה ההתקפית של אלבה המשיכה גם ברבע השני, וסיימה את המחצית הראשונה עם 35 נקודות בלבד לעומת 53 של המארחים. המגמה הזאת נמשכה גם ברבע השלישי, אז ברחה באמברג ליתרון 31, לפני ששחקניו של קצורין הצליחו לאסוף את עצמם מעט ולצמק עד לסיום. קייסי ג'ייקובסן, אנטון גאבל וקייל היינס הוליכו את קלעי באמברג עם 15 נקודות כל אחד, הייקו שפרציק קלע 15 לאלבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully