וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ג'קסון: "אזור המפרץ לעולם לא יהיה אותו דבר"

מאמנה החדש של גולדן סטייט הוצג במסע"ת, והצהיר: "סוף סוף הגענו למסיבה". נייט רובינסון נעצר לאחר שהשתין בפומבי

העונה הנוכחית ב-NBA עדיין לא הסתיימה, אבל החתמה מסקרנת במיוחד לתפקיד המאמן כבר התבצעה, והיא מסקרנת במיוחד. לא, לא מדובר על מייק בראון בלייקרס, אלא בהגעתו של מארק ג'קסון לתפקיד המאמן בגולדן סטייט. שחקנה לשעבר של ניו יורק ניקס תפקד בשנים האחרונות כפרשן, ומשרת המאמן של הווריורס היא הראשונה שלו בליגה הטובה בעולם. היום (שבת) הוצג ג'קסון באופן רשמי, וכיאה למי שהוא, מיד יצא בהצהרות: "אזור המפרץ לעולם לא יהיה אותו דבר", אמר לעיתונאים.

ג'קסון המשיך והתייחס וקבוצות השונות באזור כשאמר: "היתה הצלחה גדולה לקבוצות באזור כאן. אם זאת אוקלנד בבייסבול, הפורטי ניינרס (פוטבול), הג'איינטס (בייסבול) והריידרס (פוטבול). אנחנו מצפים להצלחה שלנו, והגיע הזמן. אני מצטער שזה לקח הרבה זמן, אבל עכשיו סוף סוף הגענו למסיבה". לא ממש ברור על איזו מסיבה מדבר ג'קסון, כשלוקחים בחשבון שהווריורס הוא אחד הפרנצ'ייזים החלשים בליגה מזה שנים. מאז 1994 הגיעה הקבוצה לפלייאוף רק פעם אחת, ולא זכתה בתואר מאז 1975, ובעונה האחרונה היא סיימה עם מאזן חלש של 46:36.

המאמן החדש ינסה לבנות בגולדן סטייט על הסגל הקיים, אותו מוביל מונטה אליס, יחד עם שחקנים כמו סטפן קרי ודיוויד לי. "אנחנו לא עומדים לקבל אפשרות של בינוניות", אמר המאמן החדש, "ודברים הולכים להשתנות פה". לא מעט קולות טענו כי החתמתו של המאמן רק מצביעה על חוסר ההבנה של ראשי המועדון, שלקחו מאמן שמעולם לא אימן באף מסגרת, אפילו לא תפקד כעוזר מאמן, אבל הבעלים, ג'ו לייקוב דווקא כמשונע שעשה את הצעד הנכון: "מארק לדעתי היה הבחור עם הכי הרבה ניסיון מתוך האנשים שדיברנו איתם. כל השאר אפילו לא היו קרובים אליו".

* ועכשיו, לחדשות חשובות יותר מהליגה: נייט רובינסון, הגארד של אוקלוהומה סיטי ת'אנדר רק סיים לא מזמן את העונה עם קבוצתו, וכבר הוא מצליח להסתבך. הגארד נעצר על ידי המשטרה הלילה לאחר שהטיל את מימיו בפומבי באחד מפרברי ניו יורק. רובינסון נלקח אל תחנת המשטרה, שם קיבל זימון לבית משפט בהמשך החודש. "זו היתה טעות טיפשית", צייץ הגארד למעריציו בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully