וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי עלה לגמר טורניר קווינס

הבריטי הביס 3:6, 1:6 את אנדי רודיק תוך פחות משעה, יפגוש בגמר את צונגה או וורד. דודי סלע עלה לגמר נוטינגהאם

אנדי מארי נמצא בכושר מצוין לאחרונה. שמונה ימים לאחר שהודח בחצי גמר הרולאן גארוס על ידי רפאל נדאל, הצליח הבריטי מספר אחת והמדורג מספר ארבע בעולם לעלות לגמר טורניר הבית שלו בקווינס (סך פרסים: 694 אלף יורו), לאחר שניצח 3:6, 1:6 את אנדי רודיק האמריקני, העשירי בעולם. בגמר, יפגוש מארי את ג'ו ווילפריד צונגה, שניצח 3:6, 6:7 (7) את ג'יימס וורד הבריטי, על מנת להשוות את הישג השיא שלו בטורניר, בו זכה ב-2009 לאחר שניצח 5:7, 4:6 את ג'יימס בלייק האמריקני בגמר.

מארי פתח מעולה ועלה ל-0:3 מהיר עם שבירה אחת. האמריקני עם ההגשות האדירות הצליח לשמור עליהן עד סוף המערכה, שהסתיימה ב-3:6 לבריטי, שסגר עם משחקון שכלל שני אייסים. מארי פתח גם את המערכה השנייה מצוין ועלה ל-0:2 עם שבירה נוספת כשהוא מפסיד במשחקון השבירה נקודה אחת בלבד. רודיק שמר על ההגשה שלו וצימק ל-2:1, אך מארי הצליח להשיג שתי שבירות נוספות בדרך ל-1:6 במערכה השנייה. מארי השיג במשחק לא פחות מ-13 אייסים, לעומת שלושה של יריבו, זאת תוך שהוא מדייק ב-54 אחוז מההגשות הראשונות, בעוד דווקא רודיק מכניס 83 אחוז.

בטורניר האלה הצליח פיליפ קולשרייבר המקומי (49) להפתיע את גאל מונפיס הצרפתי (8) עם 3:6, 3:6 תוך שעה ו-17 דקות בלבד. קולשרייבר הצליח להשיג שתי שבירות במערכה הראשונה מתוך שבעה ניסיונות ואחת נוספת בשנייה בניסיון אחד. הגרמני השווה את הישג השיא שלו בהאלה, לאחר שהגיע לגמר הטורניר גם ב-2008, אז הפסיד 6:3, 6:4 לרוג'ר פדרר. קולשרייבר יפגוש בגמר את פיליפ פצשנר לדרבי גרמני, לאחר שהאחרון ניצח 6:7 (7), 6:2, 3:6 את תומאס ברדיך.

איבנוביץ' הפסידה להאנטוחובה

גם דניאלה האנטוחובה (28) נמצאת בכושר טוב, לאחר שהפתיעה את הראשונה בעולם קרוליין ווזניאקי ברולאן גארוס. הסלובקית הוותיקה ממשיכה במומנטום והיום היא עלתה לגמר טורניר בירמינגהאם לאחר שחזרה מפיגור ל-7:6 (2), 3:6, 2:6 מול אנה איבנוביץ' הסרבית (19).

המדורגת ראשונה בעולם לשעבר, שניצחה את האנטוחובה בארבעה מבין חמשת המפגשים הקודמים בין השתיים, הפתיעה כשהשיגה 16 אייסים אך ביצעה גם תשע שגיאות כפולות ואיבדה את המשחק לאחר שנשברה חמש פעמים במשחק כולו והצליחה לשבור פעמיים בלבד מתוך 20 הזדמנויות שהיו לה. האנטוחובה תפגוש בגמר את סאבין ליזיקי הגרמניה, שניצחה בקלות מפתיעה 3:6, 1:6 את שואי פנג הסינית.

קרוליין ווזניאקי עלתה לגמר טורניר קופנהאגן לעיני הקהל הביתי שלה, לאחר שניצחה בלי מאמץ מיוחד 1:6, 2:6 את מונה בארתל הגרמניה. המדורגת מספר אחת בעולם תפגוש בגמר את לוסי ספארובה הצ'כית, שחזרה מפיגור של מערכה אחת ל-6:1, 4:6, 2:6.

* היום נערכה גם ההגרלה בטורניר איסטבורן. שחר פאר קיבלה בסיבוב הראשון את מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה, שניצחה אותה רק לאחרונה בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס. במפגש הקודם בין השתיים, גם הוא נערך השנה, ניצחה פאר 4:6, 1:6 בטורניר דובאי. גם האחיות וויליאמס נכנסו להגרלה, סרינה הוגרלה מול צבטנה פירונקובה הבולגריה, בעוד ונוס תפגוש את אנדראה פטקוביץ' הגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully