וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר זכתה בזהב בתחרות בליסבון

הג'ודוקאית הישראלית ניצחה בגמר את מיסקוביץ' הסרבית. גולן פולק זכה במדליית זהב בטאלין, מדליית כסף לפאללשווילי

הג'ודו הישראלי ממשיך לספק הצלחות בסבב גביע העולם. לאחר ההישגים הנאים בשבועות האחרונים, זכתה גם אליס שלזינגר לעלות על הפודיום, וירדה ממנו עם מדליית הזהב. שלזינגר עשתה זאת בתחרות הנשים בליסבון מסבב גביע העולם, כשניצחה בגמר במשקל עד 63 ק"ג, את מריאנה מיסקוביץ' הסרבית באיפון. אל הגמר הגיעה שלזינגר כשגברה על פיית' פיטמן הבריטית, וניצחה בדרך את ברנהדט בצ'קו מהונגריה ואת אנה קאצ'ולה הפורטוגלית, כשברבע הגמר גם אקטרינה ולקובה לא יכלה לה.

אחרי זכייתו של סוסו פאללשווילי במדליית כסף בבוקרשט בשבוע שעבר, זכה היום (שבת) הג'ודוקא במדליית כסף במשקל עד 73 ק"ג גם בטאלין, אסטוניה. אבל מי שגנב את ההצגה הוא גולן פולק, שהפתיע את כולם וזכה במדליית זהב לאחר תחרות מרשימה במשקל עד 66 ק"ג.

פולק החל את המסע שלו לעבר הגמר עם ניצחון על קלמון צ'וקייביץ' הצרפתי, ובהמשך גבר על אלכס פומבו דה סילבה הברזילאי. ברבע הגמר קיבל סרגיי דרבוט שלושה עונשים והעלה את פולק לחצי הגמר, שם ביצע איפון על ג'ספר דה יונג ההולנדי. בגמר המתין לפולק מקסים קוזנצוב הרוסי, אבל הישראלי התגבר גם עליו באיפון וזכה במדליית זהב.

פאללשווילי דילג מעל פטיה לינדסטרום הפיני, לאחר מכן גבר על רמיל גזימוב מאזרבייג'אן וברבע הגמר ניצח באיפון את דניאל וויליאמס הבריטי. בחצי הגמר המתין לו חסן אילמאז הטורקי, אך גם הוא הודח באיפון. בגמר הגיע נקמת הטורקים, כאשר סזר חויסוז ניצח את פאללשווילי והותיר אותו שוב עם מדליית הכסף.

יאיר סבידרסקי הודח במשקל עד 73 ק"ג כבר בסיבוב הראשון, כשהפסיד לפולני פיוטר קורקייביץ'. גור זמיר ניצח יריב טורקי בסיבוב הראשון במשקל עד 66 ק"ג, אך אז הפסיד לפיני ניקו ניימלה. יאן וינוגרדוב הפסיד בקרב הראשון לאלברט טצ'וב הליטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully