וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

החתמות

* הקשר הארגנטינאי סזאר דלגאדו סיים חוזה של ארבע שנים בליון וחתם במונטריי המקסיקנית. זו תהיה קדנציה שניה של השחקן בן ה-29 במקסיקו, לאחר ששיחק בעבר בקרוז אזול.

* בבה, הפורטוגלי בן ה-21 שהגיע למנצ'סטר יונייטד תמורת 7 מיליון ליש"ט ולא הצליח להתאקלם, עבר בהשאלה לבשיקטאש הטורקית.

* אחרי חמש שנים בבאזל, השוער הארגנטינאי פרנקו קוסטנסו עזב את אלופת שוויץ וחתם לשלוש שנים באולימפיאקוס.

* מייק פרנץ, שחקן איינטרכט פרנקפורט, עבר בדיקות רפואיות ואמור לחתום בימים הקרובים בהרטה ברלין.

* מגן/קשר נבחרת שבדיה אוסקר וונדט עזב את קופנהאגן וחתם לשלוש שנים בבורוסיה מנשנגלאדבך הגרמנית.

* פלמנגו הברזילאית הודיעה באתר הרשמי שלה כי החתימה לעונה את הקשר אירטון, ששיחק בה בעבר (2008/9) לפני שעזב לבנפיקה. "אני שמח מאוד לחזור לפלמנגו", אמר השחקן.

שמועות

* אלופת גרמניה, בורוסיה דורטמונד, קרובה להשלים את החתמתו של הכוכב האוסטרלי העולה, מוסטפה אמיני, לאחר שהציעה עליו סכום של 250 אלף יורו לקבוצתו של השחקן, סנטרל קוסט מרינרס.

* אלכסיס סאנצ'ז הצ'ילאני ממשיך להיות אחד המלפפונים החמים, כאשר גם מנצ'סטר סיטי הצטרפה למדרף אחריו. הקבוצה האנגלית מציעה 30 מיליון יורו לאודינזה, והיא מקווה בכך לגבור על ברצלונה, שגם רוצה אותו ועל פי דיווחים בספרד תחתים אותו עד יום שלישי.

* נשיא מועדון בוקה ג'וניורס, חואן קרלוס קרספי, אישר כי ברצלונה הגישה הצעה על ילד הפלא החדש של המועדון, סרחיו ארואחו. "הם הציעו סכום משמעותי", אמר קרלוס קרספי, "אבל העדיפות נתונה לריאל מדריד".

* נאצ'ו מונריאל, מגן אוסאסונה ונבחרת ספרד, סיכם את תנאיו לחמש שנים במלאגה, שצפויה לשלם עבורו 6 מיליון יורו. על פי הדיווחים בספרד, העסקה תיחתם באופן סופי בשבוע הבא.

* העיתון "גאזטה דלו ספורט" מפרסם כי יובנטוס וריאל מדריד שוקלות טרייד ביניהן, במסגרתו פליפה מלו יעבור מטורינו לבירת ספרד, בעוד שלסאנה דיארה יעשה את הדרך ההפוכה.

* הג'נרל מנג'ר של קטאניה האיטלקית, פייטרו לו מונאקו, טוען כי ליברפול חושקת במגן הקבוצה מתיאס סילבסטרה, בו מעוניינות גם מספר קבוצות מספרד ואיטליה.

* סולי מונטארי לא שולל מעבר לק.פ.ר. קשר נבחרת גאנה, שהושאל בעונה החולפת מאינטר לסנדרלנד, חוזר אוטומטית לקבוצה האיטלקית אולם הוא אולי יישאר באנגליה.

* הקבוצה ההולנדית ויטסה ארנהיים עשויה לפטר את מאמנה הספרדי אלברט פרר, כך עולה מדיווח בהולנד, כאשר מי שמועמד להחליפו הוא סטיב מקלארן, שאימן בעבר את טוונטה ופוטר ממנה.

* המאמן הברזילאי ריקרדו גומז ידריך את נבחרת סעודיה, שהייתה ללא מאמן מאז חודש ינואר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully