וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "צריך להשיג ניצחון ראשון באליפות אירופה"

נבחרת הנשים ממשיכה בהכנות לקראת הטורניר שייערך בפולין, הגארדית יודעת מה חסר. המאמן אלי רבי: "השחקניות מחויבות"

נבחרת הנשים של ישראל נכנסת לישורת האחרונה לקראת פתיחת אליפות אירופה הקיץ בפולין. מאמן הנבחרת אלי רבי ניצל השבוע את אימוני הנבחרת בשיפור כושר המשחק והתיאום בין השחקניות. כמו כן, המשיכה הנבחרת לתרגל סוגי הגנה על בסיס התכונות המאפיינות את רוב שחקניות הנבחרת. השבוע הקרוב והאחרון להכנות ינוצל לתרגול מצבים מיוחדים בהתקפה ובהגנה.

רבי הביע שביעות רצון מהשתלבותה של מיכל אפשטיין, שהצטרפה במהלך השבוע לאימוני הנבחרת. בנוסף, חל שיפור בתפקוד שאר השחקניות, זאת בהשוואה לתחילת האימונים ולטורנירי ההכנה בהם השתתפה הנבחרת בשבועיים האחרונים. הנבחרת תצא בסוף השבוע הקרוב לאליפות אירופה שתחל בבידגו'ז שבפולין, עם סגל של 13 שחקניות כשרק 12 מהן תרשמנה בטופס המשחק.

לקראת תחילתו של השבוע האחרון להכנות לפני היציאה לאליפות ביום חמישי הקרוב אמר אלי רבי: "ההכנות מתקדמות על פי התוכניות, השחקניות מחויבות ונחושות להצליח. במהלך השבוע הקרוב נשלים את החומר המקצועי שעליו נצטרך להתמקד, בתקווה למקסם את הפוטנציאל של הנבחרת באליפות".

גארדית הנבחרת שי דורון אמרה: "כמו בכל שנה כך גם הפעם, לוקח לשחקניות הנבחרת להתחבר, אנחנו עושות הרבה ניסיונות, הרבה טיימינג וחיבורים שונים. כולנו רעבות ורוצות להשיג מטרה אחת וזה קודם כל לנצח משחק אחד באליפות אירופה. אני מקווה שניצחון ראשון באליפות אירופה יפתח את הפקק לנבחרת הזו שמשופעת בהרבה פוטנציאל".

באימון האחרון בישראל, ביום שלישי הקרוב (14 ביוני), קודם ליציאתה של נבחרת הנשים לאליפות, תקיים הנבחרת אימון פתוח שכולו הפנינג כדורסל והצדעה של אוהדי ואוהדות הנבחרת לשחקניות. באירוע יחולקו גלויות עם תמונות קבוצתיות ותמונות אישיות של כל שחקנית, לו"ז משחקי אליפות אירופה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully