וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה שהוצבה לרוני לוי: אליפות

נשיא סטיאווה רוצה את התואר בו לא זכה המועדון מאז 2006, אם לא ייפרד כנראה מהישראלי. רפאלוב, תמוז וגולן מועמדים

יממה לאחר שמונה למאמנה של סטיאווה בוקרשט, ברומניה ממשיכים לעסוק ברוני לוי. באתרים במדינה סיקרו כל פרט מהאירוע אמש (שישי), החל מנחיתתו של המאמן הישראלי וקבלתו על ידי אנשי הקבוצה ועד מסיבת העיתונאים ואחריה. על פי הדיווחים, לוי יקבל שכר נאה של 20 אלף יורו לחודש, וברשימת הרכש שלו נמצאים בין היתר ליאור רפאלוב, האריס מדוניאנין, עמית בן שושון, טוטו תמוז ועומר גולן. כזכור, הישראלי היחיד ששיחק בסטיאווה היה קלמי סבן, שרשם שמונה הופעות במדי הקבוצה ב-2006/7.

מלבד המנהל המקצועי מיחאי (ממה) סטויקה עמו מיודד לוי, הרי שהוא גם יצטרך לעבוד עם הנשיא הכל יכול של המועדון ג'יג'י בקאלי. ברומניה כבר מיהרו לפרסם כי הנשיא הסכים להחתים את לוי לעונה אחת בלבד, כאשר מבחינתו קיימות בסופה שתי אופציות: תואר או להתראות. ברומניה ציינו כי חוסר הצלחה של לוי ייתפס אצל בקאלי גם ככישלון של סטויקה. לוי הוא לא המאמן הראשון שיעבוד תחת האולטימטום הזה כאשר גם מריוס לקאטוש, אחד מגדולי שחקני רומניה, עבד תחתיו. הפעם האחרונה בה זכתה סטיאווה באליפות רומניה הייתה בעונת 2005/6, ואין ספק כי ללוי מצפה משימה לא פשוטה.

אז מה מתוכנן ללוי בימים הקרובים: ב-16 ביוני הוא ייפגש עם הצוות של המועדון, כאשר יום לאחר מכן תצא הבוצה למחנה אימונים לקראת העונה הבאה בבאד-גשטיין, אוסטריה. ב-23 היא תפגוש למשחק ידידות ראשון את דנייפרו האוקראינית, כאשר יומיים לאחר מכן תשחק נגד אייטרכט פרנקפורט הגרמנית וב-28 נגד פורטונה דיסלדורף. יממה לאחר מכן תסיים את מחנה האימון ותשוב לרומניה. לאחר מכן, בחודש יוולי, מתוכננים לקבוצה מחנה אימון נוסף ובו מספר משחקי הכנה, כאשר המבחן הראשון של לוי יהיה ב-17 ביולי, אז תפגוש קבוצתו שזכתה בעונה החולפת בגביע הרומני את האלופה בסופרקאפ הרומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully