וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "נצטרך לוותר על זר בעמדה קריטית"

10.6.2011 / 18:39

לאלישע לוי בעיה ליישם את תכנית המגירה שלו - החתמת שוער, בלם וחלוץ זרים לצ'מפיונס. הרוש עדיין מועמד, חרובלר ינחת

החלוץ מדרום אפריקה, בראדלי חרובלר (23), אמור לנחות בעוד מספר ימים בישראל וייבחן במכבי חיפה שתפתח את אימוניה בשבוע הבא, אלא שבינתיים במועדון חוששים שמכסת הזרים תקשה על המועדון לתפקד לקראת ליגת האלופות. העובדה שולדימיר דבאלישווילי ופיטר מסיללה עדיין לא מצאו קבוצה אחרת מקשה על המאמן אלישע לוי והסקאוט אלון חרזי לקדם העברת שחקני רכש. כרגע, רק מקום אחד פנוי במכסת הזרים ולכן ישנה בעיה ליישם את תכנית המגירה של הצוות המקצועי לקראת ליגה האלופות – החתמת שוער, בלם וחלוץ זרים.

"אם מסיללה ודבאלישווילי לא יעזבו את מכבי חיפה, יכולה לקרות סיטואציה שנצטרך לשחק בשלב המוקדמות תוך ויתור על אחת העמדות הקריטיות הללו, וזו יכולה להיות כל עמדה", אמר גורם במועדון. אם חיפה לא תצרף את דלה איינוגבה מבני יהודה ותחליט ללכת על שוער ישראלי, אריאל הרוש ודודו גורש עדיין נמצאים בתוכניות. בחיפה העריכו שפיני זהבי, המייצג את הרוש, יוכל להקל על מעברו במקרה כזה.

מוחמד גדיר ייפגש בשבוע הבא, בליווי סוכנו דודו דהאן, עם ראשי המועדון. כזכור, שלוש קבוצות מאירופה מעוניינות בשחקן – הופנהיים, ויסלה קרקוב והירנביין. גם החלוץ הליטאי דרווידס שרנאס והבלם הגנאי עדנאן סעיד הוצעו. הקפטן יניב קטן יחזור ביום ראשון לישראל ובמקביל אמור לחזור גם המאמן אלישע לוי.

ייתכן שאימוני הקבוצה ייפתחו בסופו של דבר ביום חמישי ולא ברביעי, כמתוכנן. האימון יהיה סגור לתקשורת ורק בשבוע הבא תותר כניסה של אוהדים וכלי התקשורת למתחם האמונים. הקשר ישראל זגורי, שנמצא בתוכניות לעונה הבאה, יגיע לאימון הפתיחה ממנו יחסרו שחקני הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully