וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרובלר אישר: "אגיע למבחנים במכבי חיפה"

9.6.2011 / 16:36

החלוץ הדרום אפריקאי בן ה-23, שכבש העונה 13 שערים, ינסה להרשים את ראשי האלופה. במועדון מעריכים ששראנוב לא יגיע

החלוץ הדרום אפריקאי בראדלי חרובלר אישר כי יגיע בתחילת חודש יולי למבחנים במכבי חיפה. "אעזוב בסוף החודש להצטרף למכבי חיפה. כרגע לא אגיד לכם כמה זמן ימשכו המבחנים מכיוון שהסוכן שלי עובד על הפרטים", צוטט חרובלר בתקשורת בארצו. כזכור, כבר לפני שבוע וחצי דיווחנו על ההתעניינות של מכבי חיפה בחרובלר.

חרובלר בן ה-23 נהנה מעונה פנטסטית בה כבש 13 שערים במדי קבוצת פלאטינום סטארס. בקיץ שעבר שותף השחקן במשחק ידידות של קבוצתו מול נבחרת אנגליה והחמיץ פנדל. אם יוחתם, הוא יהיה הדרום אפריקאי השלישי בתולדות מכבי חיפה אחרי ת'מבינקוסי פאנטני ופיטר מסיללה.

כידוע, מכבי חיפה מחפשת חלוץ לאור העובדה שתומר חמד צפוי לעזוב לאירופה ואילו עתידו של ולדימיר דבאלישווילי לא ברור. המאמן אלישע לוי יצטרך להחליט מהר בעניינו של חרובלר אם ברצונו לשתף את השחקן כבר ב-12/13 ביולי - מועד סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

על הכוונת של מכבי חיפה נמצאים מספר שחקנים נוספים. הבלם הגנאי עדנאן סעיד עשוי להגיע למבחנים בקרוב. גם חלוץ נבחרת קוסטה ריקה ג'ואל קמפבל (19), שנחשב כרגע לאחד השמות החמים בארצו, נמצא ברשימות של המועדון. בנוגע לעמדת השוער, בחיפה מעריכים ששוער נבחרת סרביה בויאן שראנוב לא יגיע בגלל הצעות אחרות מאירופה. ז'ליקו ברקיץ', שנחשב לשוער בכיר ממנו ומועמד לליגה האיטלקית, עשוי להגיע אם לא יעבור לאיטליה. לפיכך, נראה כי דלה איינוגבה בהחלט עשוי להגיע לחיפה. הפועל תל אביב מחזרת גם היא אחרי הניגרי, אבל בבני יהודה מעדיפים למכור את איינוגבה לחיפה.

מכבי חיפה תפתח את אימוניה ביום רביעי הבא, כאשר הקשר ישראל זגורי, שהושאל אשתקד להפועל פתח תקוה, זומן להגיע לבדיקות רפואיות ולפתיחת האימונים. בשלב זה, נראה כי זגורי ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה ב-26 ליוני. המחנה יימשך עשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully