וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ווילפרד צונגה הדיח את רפאל נדאל מטורניר קווינס

הצרפתי הדהים את אלוף הרולאן גארוס עם 7:6, 4:6, 1:6 ויפגוש בחצי הגמר את הסינדרלה ג'יימס וורד. סלע בחצי גמר נוטינגהאם

בטורניר קווינס היוקרתי יותר (סך פרסים: 694 אלף יורו) נרשמה הפתעה גדולה, כאשר אלוף הרולאן גארוס הטרי רפאל נדאל התקשה להתרגל מהמעבר המהיר מעונת החימר לעונת הדשא, ונכנע ברבע הגמר לג'ו ווילפרד צונגה 7:6, 4:6, 1:6 בתום קצת יותר משעתיים של משחק. הצרפתי הדהים עם לא פחות מ-25 אייסים (16 מהם במערכה הראשונה, בה הפסיד!), וקטע את הכנותיו של המדורג ראשון בעולם לווימבלדון מוקדם מהצפוי.

בחצי הגמר יפגוש צונגה את הסינדרלה של הטורניר, ג'יימס וורד המקומי (216 בעולם), שהמשיך להדהים הערב והפעם ניצח את סם קוורי (26 בעולם) 6:3, 3:6, 4:6. וורד הבריטי, שקיבל כרטיס חופשי לטורניר, ניצח בסיבוב השני את סטניסלס ואווינקה, והערב הוא היה לבריטי השני שמעפיל לשלב חצי הגמר, אחרי שגם אנדי מארי טיפס לשם בשל פרישתו של מרין סיליץ' הפצוע.

היריב של מארי על מקום בגמר יהיה אנדי רודיק, שסיפק טניס מצוין בדרך ל-2:6, 2:6 מרשים על פרננדו ורדסקו. האמריקאי בן ה-28 כבר זכה בטורניר קווינס ארבע פעמים, ועל פי היכולת הערב הוא בהחלט נראה כפייבוריט לזכות בו פעם נוספת.

דודי סלע בחצי גמר נוטינגהאם

הטניסאי הישראלי דודי סלע עלה היום לחצי הגמר בטורניר הצ'לנג'ר המתקיים בנוטינגהאם שבאנגליה (על סך פרסים של 64 אלף דולר), אחרי ניצחון 4:6, 4:6 על ריק דה ווסט הדרום אפריקאי. סלע המדורג 94 בעולם ו-2 בטורניר, הגיע בשנה שעברה לרבע הגמר וכבר שיפר את אותה הופעה. המשחק היום הופסק לזמן ארוך בגלל גשם, אבל לא קטע את המומנטום של הישראלי שניצח בתום 75 דקות.

סלע יפגוש בסיבוב הבא את ברנרד טומיץ' האוסטרלי, שגבר היום על אדוארד רוג'ר-וסלן הצרפתי 7:6, 4:6, 3:6. לסלע יהיה זה מפגש ראשון עם הטניסאי בן ה-18, שמדורג במקום ה-173 בעולם.

גם הנשים משחקות באנגליה השבוע, וליתר דיוק - בבירמינגהאם. במשחקים שנערכו היום ניצחה אנה איבנוביץ' (2) את מריאנה לוצ'יץ' 3:6, 4:6 בדרבי סרבי-קרואטי ואילו דניאלה האנטוחובה (4) גברה על אליסון ריסק האמריקנית 2:6, 4:6. איבנוביץ' והאנטוחובה תפגשנה בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully