וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין רפשה מונה למאמן ריאל מדריד

הקרואטי שאימן באיטליה ב-9 השנים האחרונות, צפוי לחתום לשלוש שנים. המטרה: אליפות ראשונה לבלאנקוס מאז 2007

לפי ה"אס" הספרדי, קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד מינתה אתמול (חמישי) את יסמין רפשה הקרואטי כמאמנה. מאמנה הקבוע הקודם של ריאל, אטורה מסינה, התפטר עוד ב-4 למרץ מתפקידו, ואת שארית העונה העביר בתפקיד עמנואל מולין האיטלקי. לפני חמש שנים עמד רפשה לחתום בריאל, אך בסופו של דבר לא יכל לקחת את התפקיד עקב מחויבויות אחרות.

רפשה, שבתחילת החודש חגג את יום הולדתו ה-50, אימן ב9 העונות האחרונות באיטליה. ב-2002 הגיע לפורטיטודו בולוניה איתה לקח אליפות בעונת 2004/05, משם עבר ללוטומטיקה רומא ובעונה האחרונה עמד על הקווים בטרויזו. במקביל, אימן את נבחרת קרואטיה משנת 2005 ועד 2009. זו תהיה הפעם הראשונה שבה רפשה מאמן בספרד.

האליפות האחרונה אותה לקחה ריאל היה בעונת 2006/07, וזו גם הייתה הפעם האחרונה בה הגיעה הקבוצה לגמר הפלייאוף. העונה הפסידה ריאל, שסיימה שנייה בליגה, בסדרת חצי הגמר לבילבאו שסיימה במקום השישי. גם את התואר האירופי האחרון שלה לקחה ריאל ב-2006/07, אז זכתה בגביע יול"ב אחרי שניצחה בגמר את ריטאס וילנה. העונה הגיעו הבלנקוס לפיינל פור היורוליג שהתקיים בברצלונה, אך ספגו כזכור תבוסה 63:82 ממכבי תל אביב בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully