וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד מינץ עשוי להצטרף למכבי חיפה

10.6.2011 / 11:08

שחקן הפנים היהודי (23, 2.05) ייבחן במחנה הקיץ במיאמי, כשבקבוצה מצפים ממנו לרבות. ווילקרסון וניר עשויים להשאר

באמצע השבוע הבא תחל מכבי חיפה את מחנה הקיץ השנתי שלה במיאמי, בו תבחן כ-15 שחקנים, רובם יהודים אמריקאיים שסיימו את המכללות בשנים האחרונות. מי שיבחנו את השחקנים הם המאמן מיקי גורקה, עוזרו עופר רחימי וצמד הסקאוטים שחקן העבר בארי לייבוביץ', וג'ורדן היהודי – תמיר גודמן. בין השחקנים שיבחנו נמצא הפורוורד הקנדיי ג'ארד מינץ, שקשר ראשוני בינו לבין הקבוצה נוצר עוד לפני סיום העונה, כשבחיפה קיימת הסכמה עקרונית לצרפו, בכפוף לעובדה שירשים במבחנים במיאמי. במינץ עצמו מתעניינים עוד קבוצות בליגת העל, אך לפי אנשי חיפה, יש עדיפות למועדון הירוק. סוכנו של מינץ, היהודי אמריקאי זיו גולדנסקי, סירב להגיב לידיעה.

מינץ (2.05, 23), יליד טורונטו, הוא בן להורים קנדים. לאחר שסיים את התיכון התקבל למכללת לאפייט מליגת הפטריוט, ובשנתיים האחרונות הוביל את המכללה לגמר הטורניר של הליגה. אחרי שנה ראשונה במכללה בה לא הרשים, החל מינץ להתפתח מהשנה השנייה ובשנתיים האחרונות הראה יכולת טובה שכוללת קליעה טובה מאוד מחצי מרחק לשחקן בגודל שלו. בעונתו האחרונה בלאפייט רשם מינץ 15.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בנוסף במכבי חיפה עושים בימים האחרונים מאמצים על מנת להתחיל ולצרף שחקנים לקראת העונה הבאה, כשבשלב זה שני השחקנים היחידים שמחזיקים בחוזה הם סילבן לנדסברג ואבי בן שימול. במידה ומינץ יצורף לסגל, ישקלו בחיפה לצרף עוד שחקן גבוה ישראלי, כשאפשרות ריאלית היא להשאיר את יוני ניר, שפתח את העונה בקבוצה אך נפצע בצורה קשה כבר במחזור השלישי. בין הזרים, השחקן היחיד שנראה כי אפשרי שיישאר הוא טיילר ווילקרסון שהגיע במהלך העונה מגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully