וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גומז סיכם לעונה במ.ס אשדוד

הברזילאי צפוי להרוויח 100 אלף דולר בקבוצתו החדשה. למרות זאת, הוא נפגש עם ראשון לציון, ששידרגה את ההצעה הכספית

החלוץ הברזילאי דייויד גומז (23) סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד לעונה אחת. השחקן שכבש בעונה שעברה 15 שערי ליגה ועזר להפועל ראשון לציון לעלות לליגת העל היה אחד המבוקשים בשוק ההעברות בתקופה האחרונה, בית"ר ירושלים ורמת השרון חשקו בשירותיו, אך בסופו של דבר סיכם השחקן באשדוד על חוזה המוערך בכ-100 אלף דולר לעונה, שדרוג משמעותי לשכרו בעונה שעברה בראשון לציון.

למרות שסיכם עקרונית במ.ס. אשדוד, גומז נפגש הערב שוב עם הנהלת ראשון לציון, ששידרגה את ההצעה הכספית שלה. גומז אמר להם שהוא עדיין לא חתם באשדוד והבטיח להיפגש איתם כשישוב מחופשה פרטית בחו"ל. במידה ובסופו של דבר ישחק באשדוד, זו תהיה התחנה החמישית של גומז בישראל, אחרי הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה וראשון לציון.

גומז הוא שחקן הרכש השני שמצטרף הקיץ לאשדוד וקדם לו הבלם הקונגולזי יאיא פטי, שחתם לשלוש שנים. בקבוצה ינסו לסגור גם את העברתו של הקשר הבוסני מריו בוז'יץ' (28), שחקנה של סלובן ברטיסלבה. בין הצדדים מתקיימים מגעים בימים האחרונים ובמועדון עושים מאמצים כדי לסיים את המגעים בצורה חיובית.

המאמן יוסי מזרחי מעוניין להשאיר בקבוצה את עידן שריקי ומשה אוחיון, שסיימו את חוזיהם בקבוצה. שריקי כבר קיבל הצעה רשמית להמשיך.

(עדכון ראשון: 15:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully