וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק אישר לרוני לוי לעזוב לסטיאווה בוקרשט

10.6.2011 / 1:58

בעלי בית"ר ירושלים שחרר את המאמן מחוזהו לעונה הבאה וזה ימריא לחתום בקבוצה הרומנית. דוד אמסלם צפוי להחליפו

בית"ר ירושלים אמורה לפתוח ביום שלישי הקרוב את אימוניה לעונה הקרובה, אבל בינתיים בקבוצה קיים חשש גדול לקראת השנה הבאה. היום (חמישי) נודע כי החשש הזה רק גובר, לאור העובדה שהמאמן רוני לוי לא צפוי להמשיך במועדון. המאמן ביקש מהבעלים ארקדי גאידמק להשתחרר מחוזהו לעונה הבאה על מנת לחתום בסטיאווה בוקרשט. בשעת לילה מאוחרת, הודיעו נציגי גאידמק למאמן שהאישור ניתן והוא צפוי להמריא לרומניה בשישי על מנת לחתום בסטיאווה.

עוזר המאמן, דוד אמסלם, צפוי להיות המאמן הראשי למרות שראוי להדגיש כי הדברים אינם סגורים. כזכור, אמסלם בן ה-39 הדריך את בית"ר כמאמן ראשי במחזורים האחרונים של עונת 2009/10 לאחר שהחליף את יצחק שום.

כזכור, מוקדם יותר התקשורת הרומנית דיווחה כי סטיאווה בוקרשט תודיע כבר בשישי על מינויו של לוי למאמן הקבוצה, לאחר שכבר הגיעה איתו לסיכום על כל הפרטים. כזכור, לוי בן ה-44 אימן בעבר ברומניה את אוניראה אורזיצ'ני בין 2009-2010, אך התפטר לאחר שהקבוצה מכרה את רוב שחקניה ולמעשה התאחדה עם קבוצה אחרת.

"רק מחר נחליט מי יהיה המאמן", אמר אחד מאנשי ההנהלה של סטיאווה, "רוני לוי הוא אחד המועמדים. יכול להיות שזה יהיה הוא או מישהו אחר. אי אפשר להגיד ב-100 אחוז שרוני לוי יהיה המאמן הבא של הקבוצה".

חוסר וודאות מוחלט לגבי סגל השחקנים

מוקדם יותר, לוי התייחס לחוסר הוודאות המקצעי ששורר בבית"ר בראיון לתכנית הספורט של 103 FM ונגע בעתידם של עידן טל ותומר בן יוסף: "הם ישבו עם איציק קורנפיין לפגישה אחת שלא הייתה לשביעות רצונם ולפעמים בפגישה שנייה דברים הופכים טובים יותר. קשה לי לקבוע אם הם יישארו בבית"ר. ללא ספק תהיה לי בעיה אם הם לא יישארו. כשמסתכלים על סגל השחקנים, רואים שהיו לנו שלושה ארבעה וותיקים ואם הם יעזבו תהיה בעיה קשה מאוד. אסור לשכוח שבנוסף אליהם צריך עוד מספר שחקנים וותיקים".

עידן טל לא מוכן בשלב זה לקבל את ההצעה שקיבל ולא מתכוון להגיע לאימונים. תומר בן יוסף התאכזב מההצעה שקיבל, וסוכנו רונן קצב יישב בשבוע הבא עם בית"ר במטרה לשמוע את "ההצעה האחרונה". במידה שהיא לא תבוא בקנה אחד עם רצונותיו, בן יוסף יחל לבחון אופציות אחרות. גם כריסטיאן גונזאלס עדיין לא החליט על עתידו ולא קיבל כלל הצעה מבית"ר.

אגב, עד לפני כשבוע לגונזאלס הייתה הצעה מאוד משמעותית ממ.ס אשדוד והוא היה קרוב לחתום בשורותיה, אך התמהמהה בתשובתו והקבוצה החתימה את יא יא פטי. בכל מקרה, קשה לראות כיצד בית"ר יכולה לעמוד בחוזה משודרג לגונזאלס, ובכדי שזה יקרה היא תצטרך לחכות להזרמת כספים מארקדי גאידמק.

מעבר לכך, סטיבן כהן מעוניין לנסות את מזלו ולהיבחן בליגת המשנה באנגליה לקראת העונה הבאה, והוא כבר קיבל זימון למבחנים באחת הקבוצות. מעבר לכך, כהן לא מוכן להיות שחקן ספסל ובדיוק כמו בעונה שעברה דורש דקות משחק וייתכן שגם ידרוש שחרור לאחת הקבוצות בארץ. בשלב זה, במצבה בנוכחי של בית"ר, אף שחקן לא צפוי לזכות לשחרור.

המצב המעורפל סביב הקבוצה מעלה חשש אצל לא מעט מהשחקנים, ואחד מהם אמר: "נקווה שאיכשהו יימצאו הפתרונות. עוד עונה מדשדשת תהרוג פה את כולם, גם את השחקנים וגם את הקהל. עשינו התקדמות בעונה שעברה וחבל יהיה להרוס את זה. אין לנו קאדר מספיק איכותי, ולפחות את מי שהיה, כולל עידן טל, בן יוסף וגונזאלס, חייבים להשאיר. אחרת ניחלש משמעותית. גם בן לולו, ליאור ראובן ומישאלוב עוד לא סגורים. צריך לזכור שקבוצה עוברת פציעות והרחקות וצריכה קאדר איכותי".

גם בבית"ר לא רגועים מהסיטואציה שנוצרה ומצפים למוצא פיו של ארקדי גאידמק בנוגע לפתרונות אפשריים למצב. בסביבתו של גאידמק לא היו מוכנים להתחייב למה שיקרה אך אמרו היום: "לארקדי אכפת מבית"ר, ומה שיעשה יהיה למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור המועדון. יש דברים שהם כרגע לא וודאיים, אבל המטרה היא למצוא פתרונות כמה שיותר מהר כי המועדון והעתיד שלו נמצאים על הפרק וארקדי מודע לכך".

עדכון ראשון: 15:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully