וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מרטינז במגעים עם אסטון וילה

הספרדי המועמד המוביל להחליף את ז'ראר הוייה ושיחות ראשונות כבר התקיימו. בוויגאן מאמינים שיעדיף להישאר

אסטון וילה פתחה במגעים עם רוברטו מרטינז ורואה בו כמועמד המוביל להחליף את ג'רארד הוייה בתפקיד המנג'ר. הספרדי בן ה-37 הדריך בשנתיים האחרונות את וויגאן ומחזיק בחוזה במועדון גם לעונה הבאה, אבל ככל הידוע במועדון לא יעמדו בדרכו. כזכור, וילה מחפשת מחליף להוייה שהתפטר בשבוע שעבר בגלל בעיות רפואיות.

בימים האחרונים הוזכרו לא מעט שמות של מועמדים להגיע לווילה פארק. על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, במועדון הודיעו למארק יוז ורפא בניטז כי הם לא בתוכניות בעוד פגישה שתוכננה עם סטיב מקלארן בוטלה. למקלארן נאמר שאין בכוונת המועדון לבזבז את זמנו. מרטינז הוא המועמד היחיד ופגישה ראשונה עם הבעלים רנדי לרנר כבר נערכה.

דייב ווילאן, בעלי וויגאן, אישר כי מרטינז נמצא במגעים עם אסטון וילה. יחד עם זאת, ווילאן מצפה ממרטינז לדחות את ההצעה ולהמשיך ב-DW סטדיום: "הם נהגו במקצוענות וביקשו ממני אישור לדבר עם רוברטו. אישרתי לו להיפגש איתם, אבל גם הבהרתי לו שבכוונתי להאריך את חוזהו. מעולם לא אכזבתי אותו והוא לא אכזב אותי. אהיה מופתע אם הוא יהיה המנג'ר של אסטון וילה".

מרטינז, שעבר בוויגאן גם כשחקן, פרש מכדורגל בראשית 2007 ומונה למנג'ר סוונסי בליגת המשנה. אחרי שנתיים וחצי מוצלחות עם הברבורים, קיבל מרטינז את משרת האימון בוויגאן אותה השאיר בליגה במחזור הנעילה של העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully