וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: אורגוואי ניצחה את הולנד בפנדלים

שחזור חצי גמר המונדיאל האחרון במונטיבידאו הסתיים ב-1:1, והתכולים ניצחון 3:4 בפנדלים. סוארז (81) וקאוט (90) כבשו

נבחרת אורגוואי המשיכה הערב (רביעי) במשחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת משחקי הקופה אמריקה בעוד פחות מחודש, כשסיימה ב-1:1 עם הולנד במשחק ידידות שנערך במונטיבידאו, בו ניצחה לבסוף 3:4 בדו קרב פנדלים.

התכולים, שנכנעו 2:1 לגרמניה במשחק ההכנה האחרון שלהם לפני שבועיים, פתחו עם השלישייה הקטלנית שכללה את לואיס סוארז, אדינסון קבאני ודייגו פורלאן בחוד, והצליחו לחלץ ניצחון יוקרתי מול הנבחרת שהדיחה אותם בחצי גמר המונדיאל האחרון (3:2).

הולנד, שנפרדה ב-0:0 עם ברזיל בסוף השבוע האחרון, הייתה מסוכנת יותר ברוב שלבי המשחק, אבל לואיס סוארז מצא את הרשת ראשון בדקה ה-81, אחרי בישול נהדר של קבאני. בתוספת הזמן הגיע השוויון של הכתומים מראשו של חלוץ אחר של ליברפול, דירק קאוט, שניצל חוסר תיאום בהגנת אורגוואי ונגח מקרוב פנימה אחרי כדור קרן.

כדי להכריע את המשחק הלכו שתי הנבחרות לדו קרב פנדלים, אותו החל רובין ואן פרסי עם בעיטה לשמיים. חמשת הבועטים הבאים עשו את העבודה בשני הצדדים, ובמצב של 2:3 לאורגוואי החטיא אלג'רו אליה פנדל נוסף. ניקולס לודיירו דחה את ההכרעה עם החטאה משלו, אבל אחרי שג'וני הייטינחה האריך את המשחק עוד קצת עם פנדל מוצלח, הבקיע אלברו פריירה את הבעיטה האחרונה וקבע 3:4 לאורגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully