וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדאמל פלקאו: "קולומביה יכולה לזכות בקופה אמריקה"

החלוץ המצוין של פורטו מאמין כי לנבחרתו יש סיכוי להפתיע בטורניר. גם פרדי גוארין מככב בסגל, חאמס רודריגז בחוץ

ב-1 ביולי יחל בארגנטינה טורניר הקופה אמריקה המסקרן, ומלבד הנבחרת המארחת וברזיל כמובן, יש נבחרות נוספות שמרכזות סביבן לא מעט עניין. אחת מהן היא קולומביה, זוכת הקופה ב-2001, אותה מובילים שניים מהכוכבים הגדולים בעונה הפנטסטית של פורטו, פרדי גוארין ורדאמל פלקאו.

החלוץ בן ה-25, שכבש 17 שערים בליגה האירופית והוביל את פורטו לזכייה במפעל וכן לדאבל בפורטוגל, בטוח שקולומביה מסוגלת להפתיע את כולם. "אנחנו מאמינים שנוכל לקחת את קולומביה למקום בו לא הייתה מעולם", הצהיר פלקאו בראיון ל'אל אספקטדור'. "יש לנו אפשרות להגיע לשלבים הסופיים של הטורניר. כמובן שהמטרה העיקרית היא להגיע למונדיאל בברזיל, אבל החלום מבחינתי הוא לזכות קודם כל בקופה אמריקה".

קולומביה, שתפתח את הטורניר מול קוסטה ריקה ותפגוש בבית א' גם את ארגנטינה ובוליביה, פרסמה את הסגל לקראת הטורניר. השם הבולט שנעדר מהרשימה של המאמן הרנן דריו גומז הוא חברם של גוארין ופלקאו בפורטו, חאמס רודריגז הצעיר. גם ויקטור הוגו מונטאניו וג'ובאני מורנו הפצוע לא זומנו.

הסגל המלא:

שוערים: דויד אוספינה (ניס), לואיס מרטינז (אונסה קלדאס)

הגנה: מריו ז'פס (מילאן), כריסטיאן זפאטה (אודינזה), אקיבאלדו מוסקרה (קלוב אמריקה), ז'וליאן אנצ'יקו (פאצ'וקה), פאבלו ארמרו (אודינזה), לואיס פראה (אתלטיקו מדריד), חואן זוניגה (נאפולי), חואן דויד ולנסיה (ג'וניור בראנקייה)

קישור: חואן גיז'רמו קואדרדו (אודינזה), פרדי גוארין (פורטו), אבל אגילאר (הרקולס), קרלוס סאנצ'ז (ולנסיין), אלקין סוטו (מיינץ), גוסטבו בוליבאר (דפורטס טולימה)

התקפה: דיירו מורנו (טיחואנה), אדריאן ראמוס (הרטה ברלין), ג'קסון מרטינז (צ'יאפאס), טאופילו גוטיירז (ראסינג קלוב), הוגו רודאז'גה (וויגאן), רדאמל פלקאו (פורטו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully