וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוס ניופליאס מונה למאמן נבחרת קפריסין

היווני בן ה-44, שנפרד מפנאתינייקוס בנובמבר, יחליף את בן ארצו אנגלוס אנסטסיאדס. בריאן רובסון התפטר מתאילנד

יותר מחודשיים אחרי התפטרותו של אנגלוס אנסטסיאדס היווני מאימון נבחרת קפריסין, מינתה היום (רביעי) ההתאחדות הקפריסאית את ניקוס ניופליאס לתפקיד. ניופליאס, שרשם 44 הופעות כשחקן נבחרת יוון, יגיע בשבוע הבא לאי השכן על ממת לחתום על חוזה ולהכיר את השחקנים.

המאמן בן ה-44, שהוביל את פנאתינייקוס לדאבל בעונת 2009/10 ועזב את הקבוצה בנובמבר האחרון, החל את קריירת האימון שלו בנבחרות הנוער של יוון. ניופליאס הוביל את הנבחרת עד גיל 19 לגמר אליפות אירופה בו הפסידה לספרד, ועשה לעצמו שם של מאמן מבטיח.

קפריסין דווקא החלה בצורה טובה את מוקדמות היורו עם 4:4 מטורף מול פורטוגל, אבל מאז צברה רק עוד נקודה, בתיקו ביתי מול איסלנד האחרונה, ואיבדה את סיכוייה להעפיל ליורו אחרי ארבעה מחזורים. משחקו הראשון של ניופליאס בתפקיד יהיה ב-10 באוגוסט, כשקפריסין תארח למשחק ידידות את מולדובה.

* בריאן רובסון, קפטן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, התפטר מתפקידו כמאמן נבחרת תאילנד. רובסון הגיע לתאילנד ב-2009 במקום פיטר ריד, אבל נכשל בכל המשימות שעמדו בפניו, כולל אי העפלה לאליפות אסיה לראשונה זה 23 שנים, וגם נסוג עם נבחרתו בדירוג פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully