וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "רק חתימה מפרידה ביני לרומא"

המאמן הספרדי, שהיה גם מועמד לאתלטיקו מדריד, העיד שכל פרטי החוזה בינו לג'לארוסי סגורים: "אשחק כדורגל יפה והתקפי"

לואיס אנריקה קיבל את הצעתה של רומא והוא יהיה מאמנה של הקבוצה האיטלקית בעונה הבאה. כרגע רק חתימה מפרידה בין שני הצדדים שסיכמו וסגרו את כל פרטי תנאי החוזה. "קיים הסכם כולל עם הג'לארוסי", אמר אנריקה לרשת סקיי ספורט האיטלקית. "כל מה שחסר זו חתימה. בימים הקרובים אהיה ברומא ואחתום על החוזה".

אנריקה, 41, יגיע לבירת איטליה לאחר שאימן בעונה החולפת את ברצלונה ב', שם הוא ירש את פפ גווארדיולה לפני כשלוש שנים. עוד לפני מינויו של אנריקה לתפקיד, הבעלים האמריקאי החדש יחסית של הג'לארוסי רצה את גווארדיולה, אולם הוא ייאלץ להסתפק באנריקה.

אגב, אנריקה מגיע לרומא לאחר שסירב להצעתה של אתלטיקו מדריד לאמן אותה. "אני שמח על הבחירה שעשיתי", הוסיף המאמן הספרדי, "ומחכה כבר להתחיל לעבוד עם הקבוצה. אני רוצה להפוך את רומא לפרויקט מנצח, אני מאמן בעל שאיפות.

"אשחק כדורגל התקפי, כזה שאנשים רבים יוכלו ויאהבו לצפות בנו", העיד המאמן על אופי הקבוצה בשנים הבאות. "אני רוצה לשחק עם השחקנים הטובים ביותר שיש לרומא ואני אביא מספר שחקנים מברצלונה".

אנריקה צפוי להשתכר, כך לפי הפרסומים, בסכום של כ-1.6 מיליון יורו לשנה. הוא יחליף בתפקיד את וינצ'נזו מונטלה. כזכור, האחרון ירש באמצע העונה שעברה את קלאודיו ראניירי בתפקיד אך לא הרשים, וגם הוא הוחלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully