וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ: "הרבה קבוצות בבונדסליגה מתעניינות בי"

שחקן נבחרת ישראל בכדוריד, שמתכוננת למשחק נגד סלובקיה, מסכם עונה בגרמניה. על המשחק: "ניצחון זו אפשרות ריאלית"

נבחרת ישראל תארח (חמישי, 19:30, בית מכבי ראשון לציון) את נבחרת סלובקיה במשחק הלפני האחרון במוקדמות אליפות אירופה 2012. המטרה היא להשיג נקודות שיבטיחו את המקום השלישי שיעניקו לנבחרת דירוג והגרלה נוחה יותר לקראת הקמפיין הבא.

חן פומרנץ, שנעדר בגלל פציעה משני המשחקים האחרונים מול מונטנגרו, ינסה להיות הערך המוסף. עונה מוזרה חווה השחקן. מצד אחד נבחר ושיחק באולסטאר של הבונדסליגה לאחר שהקדים כוכבי על בהצבעת הקהל, היה מספר שבועות בטופ 2-3 בדירוג מלך השערים של הליגה הטובה בעולם, אבל בשבוע שעבר קבוצתו, אהלן-האם נשרה לליגת המשנה.

"זו היתה עונה מורכבת", הסביר פומרנץ, "אבל מי שיש לו הזדמנות לשחק בבונדסליגה צריך לתפוס אותה בשתי ידיו, ולפחות מבחינה אישית ניצלתי את ההזדמנות בצורה הכי טובה שיש. יש בי התעניינות מצד הרבה קבוצות מהבונדסליגה וזה מאוד מחמיא. אני מקווה שתהיה הצעה שתתאים מבחינה מקצועית, כלכלית ואישית. אני בא מתל אביב ויהיה לי קשה בקבוצה שממוקמת בכפר קטן. אני מקווה שיגיע משהו שיעזור לי להמשיך להתקדם".

פומרנץ מבטיח לתת אקסטרות עבור הנבחרת: "אין ספק שיש עייפות אחרי שכמעט בכל משחק שיחקתי 50-60 דקות, אבל העונה ממשיכה עם משחקי הנבחרת ואתן את המקסימום כי זה הכיף שלי. אני לא חושב שהעייפות שלי תשפיע, כי כל השחקנים בכל הנבחרות עייפים בשלב הזה של העונה".

לקראת סלובקיה אמר: "הם עדיפים, יש להם 10 שחקנים בליגות הטובות באירופה ולנו רק שניים. מצד שני, בבית אנחנו מסוגלים לנצח כמעט כל נבחרת. אנחנו יכולים לתפוס יום שהכל יתחבר, וניצחון זו אפשרות ריאלית. לא יהיה קל, אבל אנחנו מאוד רוצים להראות שיש לנו כדוריד טוב. אנחנו צריכים את תמיכת הקהל, ואני מקווה שיחד איתם נצליח להציג כדוריד ברמה בינלאומית".

פומרנץ ואבישי סמולר, שהגיע עם למגו לחצי גמר גביע האיגוד האירופי, יזכו לתשורה על העונה הנפלאה וייצוג הכדוריד הישראלי בגרמניה. כמו כן, האיגוד ייפרד מיו"ר איגוד השופטים בחמש השנים האחרונות, שוקי זיו, ויציין גאווה והצלחה ישראלית נוספת - של צמד השופטים הבינלאומיים שלמה כהן ויורם פרץ, ששפטו בלמעלה מ-250 וב-5 גמרים של גביעי אירופה, האחרון בחודש שעבר, הצ'אלנג'-קאפ, בין קופר לבנפיקה ליסבון בסלובניה.

ביום שישי בבוקר תצא הנבחרת למשחק האחרון בקמפיין מוקדמות אירופה בשבדיה, כשהמשחק יתקיים ביום ראשון בקרלסקונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully