וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הגיעה לסיכום על רכישת ג'ורדן הנדרסון

סנדרלנד אישרה שהאדומים ישלמו לה 20 מיליון ליש"ט עבור הקשר בן ה-20. דויד נ'גוג עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

אחרי תקופה של חיזורים נמרצים ומגעים מואצים, ליברפול קרובה מאוד להחתמתו של קשר סנדרלנד, ג'ורדן הנדרסון, אחרי שהיא הגיעה לסיכום עם המועדון מצפון מזרח אנגליה על מעבר שלו לאנפילד תמורת 20 מיליון ליש"ט. כחלק מהעסקה, דויד נ'גוג עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולנחות באצטדיון האור. סנדלרלנד אישרה הבוקר את העסקה.

הקשר בן ה-20 אמור להגיע מאוחר יותר היום לאנפילד על מנת לעבור בדיקות רפואיות והוא צפוי להיות הרכש הראשון של האדומים במהלך הקיץ, כשאלו גם מאוד מעוניינים בקשר בלקפול צ'רלי אדם ובקשר אסטון וילה, סטיוארט דאונינג. כזכור, בינואר ביצעה ליברפול רכש מאסיבי בדמותם של אנדי קארול מניוקאסל ולואיס סוארז מאייאקס. על שניהם שילמה הקבוצה כ-56 מיליון ליש"ט.

הנדרסון נחשב בשנתיים האחרונות לאחד מהפרוספקטים המבטיחים ביותר בכדורגל האנגלי והוא הפך לשחקן הרכב קבוע במדי החתולים השחורים. בנובמבר 2010 הוא ערך את הפועת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת של אנגליה, כשפתח בחוליית הקישור נגד צרפת. כעת הוא נמצא עם הנבחרת הצעירה, שעסוקה בהכנות אחרונות לאליפות אירופה שתפתח בסוף השבוע בדנמרק. אם התחזיות תתממשנה, הנדרסון צפוי להיות אחד מהשחקנים הבולטים בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully