וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "במשחק הבא אעשה מה שצריך"

משחק הפלייאוף הגרוע בקריירה שלו הכעיס את לברון שמבטיח תצוגה אחרת במשחק 5. נוביצקי: "ההגנה החזירה אותנו"

סדרת גמר ה-NBA רק הולכת ומשתפרת. נכון, אולי אין כאן כדורסל גדול מבחינה התקפית, אבל על המתח אף אחד לא יכול להתלונן. אחרי שמשחקים 2 ו-3 הסתיימו בהפרשים של שתי נקודות כל אחד, הלילה דאלאס השוותה את הסדרה ל-2:2 עם ניצחון מזערי נוסף, 83:86 ולפחות כרגע יש לנו את אחת מסדרות הגמר הצמודות ביותר במאה ה-21.

כוכב הניצחון הלילה היה דירק נוביצקי. לא בזכות 21 הנקודות או סל קריטי בשניות האחרונות, כמו העובדה שהוא עשה את זה עם 38.5 מעלות חום. "לא ממש נחתי, כך שלא הרגשתי הכי טוב, אבל נאבקתי", סיכם הגרמני, "זה לא נראה טוב ברבע הרביעי, כשפיגרנו בתשע נקודות, אבל האנרגיות של הקבוצה וההגנה שלנו, החזירו אותנו למשחק. אני מאמין שאהיה בסדר במשחק החמישי, אני מקווה שאשן קצת הלילה ואוכל לנוח".

נוביצקי הוסיף על הסדרה הצמודה: "חוץ מהמשחק הראשון, כל המשחקים עד עכשיו היו כאלו. שתי עצירות, שני סלים פה ושם, המשחקים הללו היו יכולים ללכת לכל כיוון. מובן שהמשחק הבא הוא גדול עבורנו, אנחנו רוצים לנסוע למיאמי ביתרון".

דווין וויד רשם משחק ענק של 32 נקודות, אבל בפיגור 82:80 עמד על הקו והחטיא את אחת מהזריקות שלו, דבר שהטריד אותו בסיום. "אי אפשר לזרוק עונשין יותר טוב. הכדור כבר נכנס פנימה ופתאום יצא החוצה", אמר פלאש, "אלוהי הכדורסל לא רצו שזה ייכנס. אתה מגיע לרגע שחשבת שתגיע אליו, שהתכוננת אליו ואתה זורק כמו שאתה תמיד זורק. זה מה שעשיתי, אבל הכדור לא נכנס. זה לא בגלל שלא הייתי מוכן לרגע כזה, לאלוהי הכדורסל פשוט היו תכניות אחרות".

לעומת וויד שבהחלט היה שם, לברון ג'יימס רשם את משחק הפלייאוף הגרוע בקריירה שלו עם שיא שלילי של 8 נקודות ובריחה מאחריות בדקות ההכרעה. "בהחלט לא היה לי משחק טוב מבחינה התקפית", הוא סיכם, "אני צריך לעשות עבודה יותר טובה, להיות יותר אגרסיבי ולא לאבד את הקצב של המשחק. אם הייתי קולע 8 נקודות והיינו מנצחים זה היה בסדר, אבל הדבר המכעיס הוא שהייתי יכול לעזור יותר מבחינה התקפית ולא עשיתי את זה. במשחק מספר 5 אעשה את מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully