וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "לא צריך חלוצים חדשים במילאן"

כוכב הרוסונרי שולח מסר להנהלת הקבוצה: "אסור לשכוח שגם פיפו אינזאגי יחזור בקרוב". איברהימוביץ': "אין לי כוונה לעזוב"

אחרי שזכתה באליפות ה-18 שלה, מילאן עסוקה בהכנות לעונה הבאה, אבל בינתיים רוביניו מבקש מהנהלת הרוסונרי להימנע מהחתמת חלוצים. "דבר אחד שבטוח זה שאנחנו לא צריכים חלוצים חדשים", אמר הברזילאי בראיון ל'גאזטה דלו ספורט'. "יש לנו כבר הרבה אופציות ואסור לשכוח שגם פיפו אינזאגי יחזור בקרוב. הוא אף פעם לא מזדקן".

כוכבה של מילאן ציין כי "בעונה הבאה אפשר יהיה לראות את זלאטן איברהימוביץ' ואלשנדרו פאטו כשילוב קטלני. יש ביניהם שותפות מושלמת יחד". אסור גם לשכוח כי הרוסונרי יהנו משירותיו של אנטוניו קסאנו. לגבי האפשרות שגאנסו מסנטוס יגיע למילאן, אמר רוביניו: "יהיה קשה להביא אותו למילאן. הוא עולה הרבה מאוד כסף והיום סנטוס הם הברצלונה של הכדורגל הדרום אמריקאי. הוא יצטרך לשקול בכובד ראש את העניין לפני שהוא יעזוב".

בינתיים איברהימוביץ' מתחייב כי הוא לא עובר לשום מקום, על אף ההתעניינות של ריאל מדריד הקיץ. החלוץ השבדי הבהיר כי הוא מעוניין להישאר בסן סירו. "אני מרגיש שמצאתי את מקומי במילאן. יש לי עוד שלוש שנים לסיום החוזה ואני מקווה להשלים אותן במילאן. אין לי שום כוונה לעזוב". במהלך העונה איברה כבש 14 שערים ב-29 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully