וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* המבורג העבירה לשורותיה את גוקאן טורה בן ה-19, קשר קבוצת המילואים של צ'לסי. טורה, שחקן סגל נבחרת טורקיה, גדל בלברקוזן לפני שעבר לצ'לסי, והוא מצטרף ליאקופו סאלה ולמייקל מנסיין, שני שחקנים נוספים של צ'לסי שעברו להמבורג בחלון ההעברות הנוכחי.

* מרטין יול מונה למאמנה של פולהאם בשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת. במהלך חודש דצמבר התפטר יול מאימון אייאקס ומאז שמו עלה כמועמד למספר קבוצות אנגליות.

* חלוץ ווטפורד דני גרהאם (25) סיכם לארבע שנים בשורות העולה החדשה לפרמיירליג, סוונסי, והוא צפוי לעבור תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

* מארסיי הודיעה על החתמתו של הקשר מורגן אמלפיטנו (26), ששיחק בשלוש העונות האחרונות בלוריין.

* מארק מינטל, החלוץ הסלובקי הוותיק (33) של נירנברג, עזב את הקבוצה וחתם בהנזה רוסטוק.

שחקן אלמריה פאבלו פיאטי. רויטרס
שנה הבאה בצ'מפיונס ליג? פיאטי/רויטרס

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד עושה מאמצים להשלים את עסקת רכישתו של הקשר אשלי יאנג מאסטון וילה. הסכום שעליו מדובר הוא 20 מיליון ליש"ט. אם יאנג יגיע, קיים סיכוי לא מבוטל שנאני יעזוב, כשהקבוצות שמחזרות אחריו הן ריאל מדריד ויובנטוס.

*ה"דיילי מייל" מפרסם שז'וזה מוריניו הציע למנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון את גונזאלו היגואין או את קארים בנזמה בתוספת כסף תמורת צ'יצ'ריטו.

*ה"סאן" מדווח שחוס הידינק יעקוף את מנצ'סטר יונייטד ואת מנצ'סטר סיטי ויחתים את ווסלי סניידר בצ'לסי. המאמן ההולנדי שצפוי להתמנות לתפקידו בקבוצה בימים הקרובים, מעוניין מאד שקשר אינטר ישחק תחתיו.

*ה"דיילי מירור" מפרסם שבמידה וריאל או ברצלונה רוצות לרכוש את קרלוס טבז ממנצ'סטר סיטי, הן יצטרכו להוציא 100 מיליון ליש"ט עבור דמי העברה ו-250 אלף ליש"ט משכורת שבועית.

*ליברפול על סף סיכום עם דוני, שוערה הברזילאי בן ה-31 של רומא האיטלקית.

*סוונסי אישרה שניוקאסל העבירה הצעה עבור מגנה השמאלי ניל טיילור. מהעולה החדשה לפרמיירליג נמסר שהם עדיין לא החליטו לגבי ההצעה, שאת סכומה לא חשפו.

*לפי דיווחים בתקשורת הצרפתית, ליל עומדת להציע 6 מיליון יורו לאלמריה על הקשר הארגנטיני פאבלו פיאטי, והיא אמורה לזכות בשירותיו על חשבון וויגאן ואודינזה.

*מנכ"ל פארמה חשף שהוא מעוניין בבלם סמפדוריה דניאלה גסטאלדלו, אך שום מגעים בין הצדדים לא התחילו.

*מיינץ מעוניינת לרכוש את חלוץ ורדר ברמן מרכוס רוזנברג, שבעונה שעברה הושאל לראסינג סנטאנדר, והשנה עומד למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully