וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: צרפת ניצחה 1:4 את אוקראינה

הטריקולור הצליחו לכבוש שלושה שערים בדקות הסיום. צמד למרטאן בהופעת הבכורה, גם קאבול כבש במשחקו הראשון

שלושה ימים לאחר התצוגה המאכזבת והתיקו בבלארוס, הגיעה הערב (שני) נבחרת צרפת למשחק ידידות מול אוקראינה בדונבאס ארינה. הטריקולור הצליחו לכבוש שלוש פעמים בדקות הסיום ולנצח 1:4 את אחת המארחות של יורו 2012. ביום חמישי הם ימשיכו למשחק הכנה נוסף, הפעם בגדנסק מול המארחת השנייה של היורו, פולין. מרווין מרטאן כבש צמד בבכורה חלומית וגם יונס קאבול הרשית בבכורה. קווין גמיירו, במשחקו הרביעי בנבחרת, חגג את הראשון שלו.

רק 10 אלף צופים הגיעו לדונבאס ארינה, בו יש 55 אלף מקומות, וחזו במשחקו השני של אולג בלוחין בקדנציה המחודשת על ספסל הנבחרת האוקראינית. בלוחין העניק הופעת בכורה בהכנה למיקולה איסצ'נקו המשתייך לקבוצה המקומית שחטאר דונייצק, כשבצד השני זכה הבלם קאבול לבכורה במדי נבחרת צרפת ופתח לצד ממאדו סאקו, השריד היחיד מה-1:1 בבלארוס. סטיב מנדאנדה פתח בשער לראשונה בעידן בלאן, ואף קיבל את סרט הקפטן בהרכב שכולו שחקנים חסרי ניסיון בזירה הבינלאומית.

המחצית הראשונה הייתה חלשה למדי, כשאוקראינה ניסתה לכבוש עם בעיטות מרחוק של אולג גוסב, בעוד הצרפתים הסתמכו על משחק האגפים. ההזדמנות הגדולה נפלה בחלקו של גמיירו, שבתוספת הזמן של המחצית בעט טוב לפינה וסחט עצירה נהדרת מאנדריי פיאטוב.

שני המאמנים לא ערכו שינויים בהפסקה, ובדקה ה-53 הייתה זו המארחת שחגגה. הקפטן אנטולי טימושצ'וק בעט מ-30 מטרים למרכז השער, מנדאנדה לא קרא נכון את מעוף הכדור ונכנע לראשונה במשחק. ארבע דקות לאחר מכן השיגה צרפת את השוויון, כשגמיירו מצא הפעם את הרשת עם בעיטה חזקה וחגג את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים.

בלאן הרבה בחילופים לאחר השער והכניס להופעת בכורה גם את מרווין מרטאן המוכשר, שהשיב בשער בדקה ה-87 שקבע 1:2 לצרפתים בבעיטה יפה מ-20 מטר. בדקה ה-89 הצליחו הטריקולור לכבוש גם את השלישי, כשהפעם זה היה קאבול, שכבש בנגיחה לאחר קרן של מרטאן. גם כאן זה לא נגמר ומרטאן הסנסציוני כבש שער נוסף בדקה ה-90 כדי לקבוע 1:4 בסיום לאחר בישול של קארים בנזמה. איזו בכורה מדהימה לקשר של סושו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully