וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ואשקלון ישחקו בליגת העל?

6.6.2011 / 21:13

שתי הקבוצות עשויות לשחק בליגה הבכירה בשל החלטת המנהלת. "זה טוב לנו", אמרו באשקלון, בהפועל סירבו להגיב

שתי קבוצות שיושפעו באופן מיידי מהחלטות מנהלת ליגת העל הערב (שני) הן עירוני אשקלון והפועל תל אביב, שאם יקבלו את אישור איגוד הכדורסל יוכלו לשחק בעונה הבאה בליגת העל. זאת על אף שבמקור היו צריכות לשחק בליגה הלאומית. לגבי עירוני אשקלון, שם מחכים עדיין לשמוע איזה קנס יצטרכו לשלם על מנת לשמור על מקומם בליגה הראשונה, לא מעט מההחלטה תלויה בעיריית אשקלון, שאם לא תסכים לעזור לקבוצה להישאר בליגה, עשוי הבעלים יוסי דהאן להודיע על הוויתור על מקומו וניסיון לעלות לליגת העל מהמקום הראשון בלאומית.

משנים את החוקים: הכל על הרפורמה בכדורסל הישראלי

"ההחלטה שהתקבלה היום היא טובה לעירוני אשקלון מההיבט הזה שהיא נותנת לקבוצה את הסמכות ואת היכולת לבחור באיזה ליגה אשקלון תשחק בעונה הבאה", אמר בתגובה יו"ר אשקלון אבי נמרודי, "לצערי ההחלטה לא שלמה עדיין בהיבט שאנחנו לא יודעים באיזה גובה קנס מדובר, ולגובה הקנס יהיה משקל מכריע בהחלטה שלנו בהנהלה לעניין איזה ליגה נשחק בעונה הבאה. נחליט להחלטת הועדה שהקימה המנהלת לגביית גובה הקנס, ואחרי שנדע באיזה סכומים מדובר נחליט האם פנינו לליגת העל או לליגה הלאומית".

לגבי הפועל תל אביב, עמותת המועדון צפויה להתכנס ביום ראשון הקרוב ולדון בנושא, כאשר נכון לשלב זה אם במנהלת הליגה לא יעבירו להפועל תל אביב את הסכומים שיצטרכו להיות משולמים במדויק כדי להעפיל לליגה הראשונה, לא תקבל העמותה כל החלטה. "עד שלא נדע את כל התנאים, ומהם התנאים המדויקים כדי שנשחק בליגת העל, אנחנו לא יכולים להתייחס לזה. אני לא יכול להתייחס למשהו שאני לא יודע את התנאים שלו", אמר בתגובה המנהל המקצועי של הפועל תל אביב אורי שלף בשיחה הערב עם וואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully