וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "אני מרגיש טוב בניו יורק"

מאמן הניקס הבהיר שימשיך בתפקידו למרות עזיבתו של דוני וולש: "בשנה הבאה נוכל להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה"

שלושה ימים אחרי הודעתו של הבעלים ג'יימס דולאן על כך שדוני וולש לא ימשיך בניקס, הרגיע היום (שני) מייק ד'אנטוני את אוהדי הקבוצה והבהיר שאין לו כוונה לעזוב בעקבות הנשיא והג'נרל מנג'ר שהביא אותו לתפוח הגדול לפני שלוש שנים. סוכנו של המאמן כבר הודיע בסוף השבוע שהוא מתכוון לחזור לשנתו האחרונה בחוזהו, במהלכה ירוויח שישה מיליון דולר, וכעת הגיע האישור מד'אנטוני עצמו.

"אני חושב שכולם היו קצת מופתעים מההחלטה", הוא הודה בראיון ל-'ניו יורק פוסט'. "אבל אני נשאר, ואני מרגיש טוב בתפקיד שלי. כמובן שהצטערתי לשמוע על העזיבה של דוני. אני חייב לו הרבה, והיו לנו שלוש שנים טובות ביחד. הוא עשה בדיוק מה שהוא הבטיח לעשות עבור המועדון ומגיע לו קרדיט על השיפור בסגל ועל כך שהוא הביא אותנו למצב בו נוכל להיות אחת הקבוצות הטובות ב-NBA בשנה הבאה".

על הנסיבות בהן נפרד דולאן מהג'נרל מנג'ר המוערך אמר ד'אנטוני: " כולנו חשבנו שהם יגיעו לסיכום חיובי, אבל זה לא קרה ועכשיו צריך להמשיך קדימה. בטח היו לו הרבה סיבות לעזוב, ואני יודע שהוא התגעגע למשפחה שלו באינדיאנה".

לגבי גלן גרונוולד, סגנו הבכיר של וולש שיחליפו זמנית בתפקיד, אמר ד'אנטוני: "גלן נהדר, יש לו ניסיון והוא יודע מה הוא עושה. דוני יישאר לצידו בזמן הדראפט הקרוב כמו שהוא עשה בשנים האחרונות, ואני אהיה שם לעזור להם במה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully