וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: גרמניה צריכה עוד נקודה

1:3 באזרבייג'אן קירבואת הנבחרת ליורו 2012. שלושער לזלאטן ב-0:5 הגדול של שבדיה. שער למדוניאנין בבוסניה

אחרי סיבוב משחקים לא הכי מפתיע שנערך בסוף השבוע האחרון במוקדמות יורו 2012, התקיים הערב (שלישי) מחזור נוסף עם שישה משחקים. גרמניה היא הנבחרת הגדולה ביותר ששיחקה ולא התקשתה לשמור על מאזן מושלם בבית א' עם 1:3 באזרבייג'אן. החבורה של יואכים לב זקוקה כעת לנקודה נוספת בכדי להבטיח את המקום ביורו. בבית ה' דרסה שבדיה 0:5 את פינלנד עם שלושער של זלאטן איברהימוביץ' בעוד הונגריה הסתפקה ב-0:3 בסן מרינו. בבית ב' שמרה בלארוס על המקום השני בזכות 0:2 על לוקסמבורג, בעוד בוסניה נצמדה אליה אחרי 0:2 על אלבניה עם שער של האריס מדוניאנין. בבית ג' רשמה איי פארו ניצחון נדיר, 0:2 על אסטוניה.

בית א'

אזרבייג'אן - גרמניה 3:1

המאזן המושלם של ה"נאציונל מנשפט" בבית נשמר גם לאחר הביקור בבאקו. עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים, גרמניה זקוקה כעת לנקודה אחת מיתר משחקיה כדי להבטיח את הכרטיס ליורו 2012. הערב, גרמניה המשיכה לטייל וגם בהרכב חסר לא שמרה חסד נעורים למאמן אזרבייג'אן ברטי פוגטס הגרמני, שזכה עם הנבחרת כשחקן במונדיאל 1974 ואימן אותה בזכייה ביורו 1996.

יואכים לב ביצע כמה שינויים. דניס אאוגו והולגר בדשטובר פתחו כבלמים, כשפיליפ לאהם הוסט בעמדת הקשר האחורי ואילו בנדיקט הובדס משאלקה נכנס להרכב לעמדת המגן הימני. האחרון גם בישל את השער הראשון במשחק אותו כבש מסוט אוזיל בדקה ה-30. השער שחרר את גרמניה והשני לא איחר לבוא. ארבע דקות להפסקה הפך אוזיל למבשל, ומריו גומז כבש שער שלישי בארבעה ימים וקבע 0:2.

במחצית השנייה גרמניה הורידה את הרגל מהגז. לב העניק דקות לצעירים הנפלאים אנדרה שרלה ולואיס הולטבי (מיינץ) ומריו גצה (דורטמונד). אבל דווקא המקומיים צימקו בדקה ה-89 משער של מוראד חוסיינוב, אבל המילה האחרונה הייתה של שרלה שכבש שער שני בהופעה שלישית בנבחרת. אזרבייג'אן ספגה הפסד חמישי משישה משחקים ואיבדה סיכוי להיאבק על המקום השני. מהקמפיין הזה יקחו האזרים ניצחון ביתי נדיר על טורקיה.

בית ד'

בלארוס - לוקסמבורג 0:2

הנבחרת המקומית, ללא ספק אחת מההפתעות של מוקדמות יורו 2012, חיזקה את מעמדה במקום השני, התקרבה מרחק נקודה מצרפת. אחרי מחצית מאופסת, שבר סרגיי קורנילנקו את הקרח עם פנדל מדויק בדקה ה-48. אנטון פוטסילו סגר עניין בדקה ה-73 והשאיר את האורחים עם נקודה אחת משבעה משחקים. לבלארוס צפויים עד סוף הקמפיין שני מפגשים מול בוסניה ואחד ברומניה כאשר הקרב על הכרטיס לפלייאוף מהבית צפוי להימשך עד למחזור האחרון.

בוסניה - אלבניה 0:2

קשר מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-67, דארו מאלטיץ' המחליף חתם בתוספת הזמן ובוסניה חזק לתמונת המקום השני בבית. אחרי התבוסה 3:0 ברומניה, הבוסנים חזרו הביתה, נהנו מתמיכת הקהל הביתי ולקחו שלוש נקודות חשובות. אלבניה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אנדי לילה המחליף שלוש דקות לסיום. בוסניה של סאפט סושיץ' עלתה למקום השלישי עם 10 נקודות, שתיים פחות מבלארוס לה משחק עודף והכל פתוח לקראת המשך המאבקים בספטמבר.

בית ה'

שבדיה - פינלנד 0:5

השבדים התעללו בפינים האומללים, התקרבו מרחק שלוש נקודות מהולנד מוליכת הבית וגם שמרו על הפער מהונגריה שבמקום השלישי. האורחת, שסובלת מקמפיין רע, הציגה כדורגל מביש וביצעה טעויות איומות בהגנה. כבר בדקה ה-11 כבש קים קלסטרום את הראשון בבעיטה חופשית מ-40 מטרים שחלפה פני כולם ונחתה ברשת. בדקה ה-25 נפצע אולה טויבונן ופינה את מקומו לזלאטן איברהימוביץ'.

חלוץ מילאן לא לבש את מדי הנבחרת ב-2011, וכמה שהוא התגעגע. אחרי שש דקות על המגרש הוא מצא עצמו לבד מול אנסי יאקולה וכבש בקלילות. עוד ארבע דקות עברו וזאלטן גלגל לשער החשוף לאחר בישול של סבסטיאן לארסון. איברהימוביץ' השלים שלושער מצוין עם נגיחה בדקה ה-53 ותרם גם בישול לאמיר באיירמי שהקפיץ את החמישי שבע דקות לסיום.

סן מרינו - הונגריה 3:0

האורחת לא התקשתה להשיג ניצחון רביעי בקמפיין במשחקה השביעי והיא שומרת על קשר עין עם שבדיה. זולטן ליפטאק כבש את הראשון בדקה ה-41, אימרה שאביקס משטורם גראץ הכפיל ארבע דקות אחרי ההפסקה ו-ולדימיר קומאן מסמפדוריה חתם עם השלישי שבע לדקות לסיום. סן מרינו רושמת הפסד שביעי. מאזנה: אפס שערי זכות, 33 שערי חובה.

משחק נוסף:

בית ג'

איי פארו - אסטוניה 0:2

ניצחון ראשון לאיי פארו במשחק רשמי מאז ספטמבר 2009. פרודי בניאמינסן (43 בפנדל) וארנביורן האנסן (48) כבשו. שתי הנבחרות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully