וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובינה על גרנט: "המאמנים היו חסרי יכולת"

חלוץ ווסטהאם האשים את הישראלי בירידה לליגת המשנה: "הייתה לנו קבוצה טובה, המאמנים לא ידעו איך לנצל את זה"

בעוד שסם אלרדייס כבר מתחיל לבנות את ווסטהאם מחדש, שחקני הקבוצה בעונה המסויטת שהגיעה לסיומה בחודש שעבר עדיין מנסים לעכל את ירידת המועדון לליגת המשנה. הבוקר (שני) הגיע תורו של החלוץ ויקטור אובינה להתייחס לסיום המאכזב, וזה תלה את עיקר האשמה בירידה לליגה הראשונה באברהם גרנט. "היתה לנו קבוצה טובה, אבל צוות האימון לא ידע כיצד להשתמש בשחקנים שהיו לו. המאמנים פשוט היו חסרי יכולת".

"ווסטהאם זה מועדון גדול מדי בשביל לשחק בליגה נמוכה", הוסיף החלוץ הניגרי שהושאל בעונה שעברה לפטישים ממלאגה. "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים, כי לא הגיע להם לרדת ליגה. זה עדיין מרגיש כמו חלום רע. יותר מדי דברים השתבשו, מההנהלה, דרך המאמנים ועד השחקנים". אובינה ככל הנראה מביע את תסכולו על כך שלא הירבה לשחק בתום העונה שעברה, כאשר גרנט העדיף לתת דקות לחלוצים אחרים: "חזרתי להתאמן אחרי פציעה, אבל הצוות המקצועי לא חשב שאני מספיק טוב לשחק. הקהל חשב שמגיע לי לשחק, אבל אי אפשר להתווכח עם המאמן".

ובתוך כך, עתיד המועדון הלונדוני ממשיך להיות מעורפל. אובינה לא יבלה עונה נוספת באפטון פארק, וכמוהו, כך זה נראה, גם הכוכב סקוט פארקר, שצפוי לעזוב לקבוצת פרמיירליג בשבועות הקרובים. "אין לי מושג איפה אשחק בעונה הבאה. זו הייתה עונה קשה, וכרגע אני רק רוצה להתרחק ממנה ולנוח. זה מחוץ לידי. נראה מה יהיה", אמר קשר נבחרת אנגליה ששותף ב-2:2 עם שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully