וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: פולין ניצחה את ארגנטינה 1:2

יממה לאחר שפיפ"א הודיעה כי פתחה בחקירה לגבי משחק האלביסלסטה, ספגה הנבחרת הפסד שני ברציפות

אחת ממארחות טורניר יורו 2012, נבחרת פולין, השיגה הערב (ראשון) ניצחון יוקרתי 1:2 במשחק ידידות על נבחרת ארגנטינה, לה זה היה הפסד שני ברציפות. ההפסד של האלביסלסטה הגיעה יממה לאחר שפיפ"א פתחה בחקירה לגבי התבוסה שנחלה 4:1 לנבחרת ניגריה ביום רביעי שעבר. בארגון הכדורגל העולמי חוקרים את החשד לניסיון הטייה במשחק הקודם של ארגנטינה.

גם הפעם העלה מאמן ארגנטינה סרחיו באטיסטה הרכב שני ניסיוני, שכלל את גאבריני, זבאלטה, (אינסואה, 46), אנסלדי, פאציו (בוטינלי, 46), מוסקאיו, בולאטי, ברטולו (בלושי, 46), קבראל (פורמיקה, 68), כריסטאלדו, רובן, פיאטי (גייטאן, 77).

אגב, מי שלא אהב את ההפסד הקודם היה נשיא התאחדות הכדורגל של ארגנטינה חוליו גרונדונה, שביקר את המאמן לאור התבוסה וטען כי יוקרתה של ארגנטינה עומדת על הכף. אלא שזה כנראה לא נפל אוזניו של באטיסטה.

הקשר אדריאן מיירזייסקי העלה את פולין ליתרון במהלכה של המחצית הראשונה כשעבר מגן והכניע את אדריאן גאבריני. שתי דקות בלבד בתוך המחצית השנייה החלוץ מרקו רובן איזן את התוצאה. אלא שבדקה ה-67 פאוול ברוזק המחליף כבש את שער הניצחון.

האלביסלסטה ממשיכים בהכנות לקופה אמריקה שתפתח ב-1 ביולי. עם זאת, לא ניתן להשליך מההפסדים הללו לקראת הטורניר. רק שניים מהשחקנים שנכללו בסגל לשני משחקי הידידות יהיו בסגל בו 26 השחקנים לטורניר של דרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully