וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית גבעת שמואל תובעת את זמיר בן ארי ומוטי אמסלם

5.6.2011 / 21:02

העירייה טוענת כי ראש העיר הקודם ויו"ר מ.כ הבקעה, הוציאו מהעירייה כספים שלא כדין. אמסלם: "זה עניין פוליטי"

עיריית גבעת שמואל הגישה היום (ראשון) תביעה בסך 5 מיליון שקל נגד ראש העירייה לשעבר, זמיר בן-ארי בטענה כי בעת ששימש כראש העירייה בין השנים 1998-2008 הוציא מהעירייה כספים בהיקף של מיליוני שקלים שלא כדין והעבירם לחברת הניהול של קבוצת הכדורסל של גבעת שמואל. התביעה הוגשה גם נגד מוטי אמסלם, יו"ר גבעת שמואל בעבר ומ.כ הבקעה העולה החדשה לליגת העל כיום לאחר שנטען כי מיליוני הכספים שנלקחו מהקופה הציבורית הועברו לחשבון העמותה שניהל, תוך זיוף מסמכים לכאורה.

לדברי העירייה, מטרת התביעה נגד בן ארי היא להשיב את הכספים שנלקחו מהקופה הציבורית ולהשקיעם ברווחת תושבי גבעת שמואל. עוד נטען בכתב התביעה כי חלק גדול מהעברות הכספים שביצעו הנתבעים נעשו שלא לפי נוהלי משרד הפנים, ללא אישור מליאת המועצה, תוך חריגה בוטה מתקציב קבוצת הכדורסל בתוך תקציב המועצה, ותוך "עצימת עיניים" לפעולות שונות, לרבות זיוף מסמכים, לכאורה, בהן נקט אמסלם כדי לקבל כספים אלה שלא כדין מהעירייה.

בסיום עונת 2008/9 החליטו בגבעת שמואל להתאחד עם קרית אונו וגני תקווה והחליפו את קבוצת מ.כ גבעת שמואל במ.כ הבקעה אך לאחר זמן קצר יצאה גבעת שמואל מהאיחוד וכיום כמעט ולא קיים קשר בין העיר לבין הקבוצה שהעפילה לאחרונה לליגת העל. הקבוצה נתמכת על ידי שתי העיריות ועל ידי איש העסקים דורון הרציקוביץ'.

מוטי אמסלם מסר בתגובה לידיעה לוואלה! ספורט: "לא קיבלתי שום תביעה, שמעתי על זה כמו כולם, זה עניין פוליטי וכשאני אקבל את זה אני אגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully