וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי האיגודים האולימפיים החליטו לנסח קוד אתי

בקרוב תורכב ועדה שתגבש מסמך הבנות תוך זמן קצר, שיהיה מבוסס על זה הקוד של הוועד האולימפי הבינלאומי

בפגישה מיוחדת שהתקיימה היום במשרדי הוועד האולימפי בישראל, בהשתתפות כל ראשי האיגודים האולימפיים (27 נציגים) ביניהם הכדורגל והכדורסל כמו גם הגולף והראגבי שהצטרפו לאחרונה לתנועה האולימפית, הוחלט לגבש קוד אתי משותף לכל האיגודים המבוסס על הקוד האתי של הוועד האולימפי הבינלאומי.

"בשל החשיבות הרבה בניסוח הקוד האתי, התכנסו ראשי כל האיגודים על מנת לזרז את הליך קביעת הקוד".אמר יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק. אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "להתאחדות לכדורגל יש קוד אתי משלה. אנו רואים עצמנו חלק ממשפחת הספורט האולימפי בישראל ונהיה שותפים מלאים לנוסח קוד האתי כפי שיתאים לכל האיגודים". שי שני יו"ר איגוד הכדורסל: "אנו חייבים לקבוע קוד אתי מוסכם על כל הצדדים ומהר ככל האפשר".

בסיום הפגישה הוחלט כי ועדה בהרכב עו"ד גיל עטר, היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל, עו"ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שוקי קרמר, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, ותת אלוף במיל. און רגוניס תגבש את הקוד שיובא לאישור הנהלת הוועד האולימפי והאיגודים.

היועץ המשפטי של הוועד האולימפי עו"ד גיל עטר אמר: "אני בטוח שניתן לנסח תוך זמן קצר קוד אתי אחיד לכל איגודי הספורט האולימפי בישראל שיתאים לצרכים של כולם".

* בישיבת הנהלת הוועד האולימפי בישראל (היום), לבקשת מספר ראשי איגודים, הוצגה תמונת המצב הכספי של הקרן לתמיכה בספורטאים האולימפיים. בישיבה נמסר כי עד היום, במחצית שנת 2011 משרד הספורט לא העביר את חלקו בקרן כפי שהתחייב, ועובדה זו מעמידה בסכנה גדולה את התמיכה השוטפת בספורטאי ההישג שעלולה לפגוע בהכנות האולימפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully