וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרבייג'אן: מאמן הנבחרת ברטי פוגטס הותקף

שלושה אלמונים התנפלו על פוגטס במהלך מסיבת עיתונאים: "לא ראיתי דבר כזה". מהומות גם ברחובות קמרון, סמואל אטו התנצל

מאמן נבחרת אזרבייג'אן, ברטי פוגטס, הותקף היום (ראשון) על ידי שלושה אלמונים במסיבת עיתונאים בבירה באקו. פוגטס הגרמני, שמתכונן עם הנבחרת שלו למשחק ביום שלישי מול גרמניה במסגרת מוקדמות יורו 2012, הגיש תלונה במשטרה.

אזרבייג'אן מאכזבת בבית המוקדם (3 נקודות בלבד בחמישה משחקים), וביום שישי הפסידה 2:1 לקזחסטן החלשה, וההערכה היא שמדובר באוהדים זועמים. "אשקול את הצעדים הבאים שלי עם עורכי הדין", אמר פוגטס, שזכה כמאמן עם גרמניה באליפות אירופה ב-1996.

פוגטס לא נפגע, כשהמאבטחים במקום השתלטו על המהומה. "בלי הידידות האישית שלי עם נשיא ההתאחדות, כבר מזמן הייתי עוזב", אמר פוגטס, שבמהלך הקמפיין ניצח עם נבחרתו 0:1 את טורקיה, אבל מאז ספג רק הפסדים, "עברתי פה כבר הרבה דברים, אבל דבר כזה לא חוויתי. אין מילים לתאר את זה".

קמרון: אטו התנצל בפני האוהדים הזועמים

כוחות הביטחון בקמרון נאלצו להשתמש בזרנוקי מים ובשאר אמצעים לפיזור הפגנות, אחרי שהנבחרת המקומית סיימה בתיקו מאכזב מול סנגל, שחיסל את סיכוייה להעפיל לאליפות אפריקה ב-2012.

קפטן קמרון סמואל אטו החטיא פנדל בדקה ה-87, ונתן את האות לפתיחת המהומות סביב האיצטדיון. עשרות אוהדים נפצעו במהלך המהומות, כשהקהל הזועם הפך מכוניות, ואף התנפל על אוהדים שלבשו חולצות עם שמו של אטו וקרעו אותן בכעס.

חלוץ אינטר נאלץ להתנצל. "כשאני מבקיע, אתם מניפים אותי אל על", אמר אטו, "אבל היום החטאתי את השער שיכול היה להביא לנו ניצחון, ואני לוקח אחריות מלאה על ההופעה החלשה שלנו. החמצתי את הפנדל, ואני מבקש את סליחתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully