וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניניס: "המשחקים בישראל ולטביה יכריעו את העלייה"

ביוון מתכוננים למשחקים החשובים במוקדמות היורו, המאמן סנטוס: "המשחק בישראל יהיה קשה, אבל אנחנו תלויים בעצמנו"

ביוון לא ממש יצאו מגדרם אחרי הניצחון 1:3 אמש (שבת) על מלטה בפיראוס. מצד אחד, הנבחרת המקומית חזרה לראשות בית ו' אחרי 24 שעות בהן היא פינתה את הפסגה לקרואטיה, אבל מצד שני היא הציגה יכולת לא משכנעת, ספגה בבית מנבחרת חלשה והקהל הביתי אף שרק לה בוז במהלך המשחק.

"הגיע לנו לנצח, אבל אם לומר את האמת, היו לנו 20 דקות בהן שיחקנו רע מאוד וזה לא צריך לקרות", הודה מאמן יוון פרננדו סנטוס, "במחצית השנייה היכולת שלנו ירדה ואפשרנו למלטה להחזיק בכדור, מה שגרם לשחקנים שלהם להאמין שהם יכולים לעשות משהו במשחק הזה".

ליוון יש כעת 14 נקודות, אחת יותר מלקרואטיה וישראל, אם כי לנבחרת של לואיס פרננדז יש גם משחק עודף. ב-2 בספטמבר תארח ישראל את היוונים בבלומפילד למשחק שעשוי לשנות את פני התמונה מוקדמות היורו. המאמן הפורטוגלי אמר: "המשחק בישראל יהיה קשה ותהיה לו חשיבות גדולה, אבל כשנותרו לנו ארבעה משחקים, אנחנו תלויים רק בעצמנו".

למרות התצוגה הלא משכנעת, ביוון גם מצאו נקודות אור ובצדק גמור. אחת מהדאגות בנבחרת הים תיכונית בשנים האחרונות הייתה מהדרך לבצע חילופי משמרות בין הכוכבים המזדקנים של יורו 2004 לדור הצעיר, אבל אתמול חלק מהדאגות הללו הוסרו. בהרכב של סנטוס ניתן היה למצוא את סוטיריס ניניס בן ה-21, יאניס פטפאצידיס בן ה-20 שכבש צמד וקיריאקוס פפאדופולוס בן ה-19, שכבש אף הוא בהופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת.

"זה העתיד של הנבחרת שלנו", אמר ניניס, שהוסיף: "שני המשחקים הבאים שלנו, בישראל ולטביה, יכולים להכריע את העלייה ליורו. חשוב לנו להישאר במקום בו אנחנו נמצאים ואני מעריך שאם ננצח בשניהם יהיה לנו סיכוי של 80 אחוז לסיים בראש הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully