וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד הביסה 0:4 את ארה"ב

צמד של קאסורלה ושערים של טורס ונגרדו סידרו לאלופי העולם טיול קליל מול האמריקאים בבוסטון. ברזיל והולנד נפרדו ב-0:0

בזמן שבאירופה התחדשו הקרבות על העלייה ליורו 2012, נבחרת ספרד התפנתה הלילה (בין שבת לראשון) למשחק ידידות מול ארצות הברית, בו נתנה לאמריקאים שיעור בכדורגל עם 0:4 קליל בבוסטון.

אלופת העולם ואלופת אירופה, שכבר הבטיחה כמעט סופית את עלייתה ליורו כשהיא מוליכה בפער של שש נקודות על צ'כיה בבית ט', פגשה יריבה נחותה ממילא, שחסרה את לנדון דונובן וקרלוס בוקאנגרה, והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה אף יותר אלמלא הספרדים היו מרחמים על עשרות אלפי הצופים באצטדיון פוקסברו.

סנטי קאסורלה נתן לאורחים יתרון ראשון בדקה ה-28 אחרי בישול מצוין של דויד סילבה, ואלברו נגרדו הכפיל כעבור ארבע דקות הודות לכדור עומק אופייני של צ'אבי אלונסו. בדקה ה-41 קאסורלה כבר השלים צמד פרטי, ובמחצית השנייה נרגעה ההסתערות של ספרד, עד שפרננדו טורס שעלה כמחליף במחצית התכבד לחתום את התוצאה בדקה ה-74.

ברזיל - הולנד 0:0

אכזבה לא קטנה העמיד המשחק המסקרן בין נבחרת ברזיל להולנד. השתיים, שנפגשו ברבע גמר המונדיאל (אז ניצחה הולנד) רשמו 0:0 חלש, ואיכזבו את עשרות האליפם ביציעים. במחצית הראשונה הגיעה הולנד לכמה הזדמנויות, אך ג'וליו סזאר היה במקום. במחצית השנייה ברזיל השתפרה, אך טים קרול בהופעת הבכורה שלו בשער ההולנדי, הציל פעם אחר פעם.

מאמנה של ברזיל, מנו מנזס, כלל בהרכב הסלסאו את הצמד של מילאן תיאגו סילבה ורוביניו, שהצטרף בשלישייה הקדמית לפרד ולניימאר. מהצד השני, הפינליסטית של המונדיאל בדרום אפריקה וזו שניצחה את ברזיל ברבע הגמר, הציגה את אריאן רובן בקישור, ואת רובין ואן פרסי בעמדת החלוץ היחיד.

משחקי הקופה אמריקה יפתחו ב-1.7 בארגנטינה, וברזיל משובצת לבית אחד עם ונצואלה, פאראגוואי ואקוואדור. ברזיל תנסה לשמור על התואר בו זכתה בשנת 2007 בונצואלה, אז הביסה בגמר את ארגנטינה בתוצאה 3:0. ההולנדים לא שיחקו בסוף השבוע במסגרת המוקדמות של יורו 2012, וכרגע ניצבים הכתומים במקום הראשון בבית ה' עם שישה ניצחונות משישה משחקים. משחקם הבא יהיה בספטמבר נגד סן מרינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully