וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "שחקני שווייץ היו יותר רעננים"

מאמן נבחרת אנגליה סימן את עייפות שחקניו כגורם העיקרי לתצוגה הלא משכנעת. אשלי יאנג: "הגיע לנו יותר מתיקו"

נבחרת אנגליה סיימה היום ב-2:2 עם נבחרת שווייץ באיצטדיון וומבלי במסגרת מוקדמות היורו, אחרי שכבר פיגרה 2:0 משני שערים של טרנקילו ברנטה.

מאמנה של נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, האשים בתצוגה הלא משכנעת של שחקניו את העייפות ממנה הם סובלים אחרי העונה הארוכה: "בתקופה הזו, הכל זה אנרגיות. אפשר היה לראות שהשחקנים של שווייץ היו יותר רעננים. הייתה להם עונה מסוג אחר". קאפלו הוסיף: "במחצית השנייה לא שיחקנו כל כך גרוע, הגבנו טוב לראשונה. היו לנו שלוש הזדמנויות של גולים בטוחים, אבל בעשר הדקות האחרונות של המשחק חלק מהשחקנים כבר היו בלי כח". קאפלו גם הביע את אכזבתו מהשערים שאנגליה ספגה, אך לא האשים את השוער ג'ו הארט: "השחקנים שקפצו ברחבה בגול הראשון יצרו בעיה עבור השוער, והגול השני שני שחקנים שהיו בחומה נתנו לכדור לעבור, מה שהיה טעות גדולה".

אשלי יאנג, שהחליף במחצית את פרנק למפארד והבקיע את הגול שחתם את תוצאת המשחק, אמר: "אני חושב שהגיע לנו יותר מתיקו, במיוחד בהתחשב במחצית השנייה הטובה שהצגנו. יצרנו מצבים, ובכל יום אחר הם היו נכנסים. זה לא קרה, השגנו נקודה, ואנחנו מאוכזבים ממנה". יאנג דיבר על כך שעלה מהספסל: "בוודאי שאני מאוכזב להיות על הספסל, אבל ספגתי את זה, ורציתי לעלות ולעשות את הכי טוב שאני יכול. אני חושב ששיחקתי טוב, אבל כולנו בחדר ההלבשה מאוכזבים שלא ניצחנו. זה כיף להבקיע, אבל זה היה יותר טוב עם שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully