וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב זכה בפיוצ'ר באשקלון

הישראלי גבר בגמר 4:6, 2:6 על גאיו האיטלקי, והשלים זכיה שלישית ברציפות. צפוי להעפיל למקום ה-208 בדירוג הקרוב

את הסבב המוצלח הזה אמיר וינטרוב יתקשה לשכוח בזמן הקרוב. היום (שבת) סגר המחבט הישראלי שלושה תארים רצופים בשלוש תחרויות הפיוצ'ר ע"ש ג'ויס אייזנברג (פרסים בגובה 10,000 דולרים) בהן שיחק בשבועות האחרונים.

לאחר שאתמול גבר וינטרוב (1) על טל ארוס 1:6,0:6 בחצי הגמר במרכז הטניס אשקלון, הוא פגש היום בגמר התחרות את פדריקו גאיו (2) האיטלקי וניצח 4:6, 2:6.

וינטרוב פתח את המערכה הראשונה עם שבירה, אך האיטלקי מייד שבר בחזרה והשווה ל-1:1. עד למצב של 4:4 שמרו השניים על ההגשות עד שברגעי המערכה המכריעים וינטרוב שבר ושמר וניצח 4:6. המערכה השנייה הייתה כבר פחות צמודה: השניים אמנם שמרו על ההגשה עד למצב של 2:2, אך אז שבר וינטרוב לראשונה ועלה ל-2:3. בהמשך זכה וינטרוב בשלושה משחקונים רצופים וזכה, כאמור, בתואר בינלאומי נוסף.

בעקבות הזכייה בשלוש התחרויות האחרונות צפוי וינטרוב להעפיל למקום ה-208 בדירוג הקרוב, שיפור של כ-40 מקומות ביחס לדירוג המקורי שלו מלפני שלושה שבועות.

ויינטרוב: "צברתי ביטחון במהלך התחרויות"

בסיום המשחק, אמר וינטרוב: "זה היה ללא ספק המשחק הקשה ביותר בשלושת השבועות האחרונים. הוא שיחק טוב והרגשתי שהוא מסכן אותי לאורך כל המשחק. בתחילת המשחק היה יותר לחץ, אך ברגע שהשגתי שבירה ועוד שבירה- דברים הלכו חלק יותר.

"בתחילת התחרויות היה עליי הרבה לחץ שהשתחרר כשהפגנתי טניס לא רע. צברתי ביטחון במהלך התחרויות וגם רבע הגמר, אליו הגעתי בדרום קוריאה לפני החזרה לארץ עזר לי", אמר וינטרוב על התחרויות בארץ.

במהלך התחרויות הקפיד וינטרוב לשמור על קשר עם אייל רן ונועם אוקון: "עם נועם דיברתי כל יום ועם אייל, שנמצא בארה"ב, דיברתי בכל סוף שבוע. במהלך התחרויות הם עוזרים לי לחשוב על התכנון העתידי - איך יעזור לי הביטחון שצברתי בסבב הקיץ או על החשיבות, למשל, של שמירה על עקביות".

מאמנו של וינטרוב, שלמה צורף, לא הצטרף אליו השבוע בשל מות אימו, אך וינטרוב סיפר על התמיכה לה זכה במהלך השבוע: "המשפחה שלי עודדה אותי בגמר וחברה שלי ובן דוד שלי הגיעו כל יום כדי לתמוך בי. אני משתתף בצערו של שלמה על מות אימו ומצטער שהוא לא יכול היה להיות איתי במהלך השבוע".

בסוף השבוע הבא ימשיך וינטרוב לווימבלדון וינסה להיכנס למוקדמות התחרות. וינטרוב אמנם יצטרך לייחל לפרישתם של שלושה שחקנים כדי להשתתף במוקדמות, אך ניתן להתנחם בעובדה כי למוקדמות אוסטרליה הוא נדרש לפרישתם של 20 שחקנים - מה שלבסוף אכן קרה. לאחר מכן, ימשיך וינטרוב למקסיקו וארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully