וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'יוולי: מראדונה נצפה מנצח בחופי תל אביב

הליגה נפתחה עם ניצחונה של נגב אילת, בה משחק הברזילאי, על סאן אנד ניקה, יהלומי ביצ'אצ'י הנחליו הפסד לאלופה פגאסוס

ליגת קורונה פוצ'יוולי 2011 יצאה אמש (שישי) לדרכה עם המחזור הראשון בליגה, המשחקים נערכו בחוף גורדון שבתל אביב.

סאן אנד ניקה - נגב אילת 2:1

המשחק המרתק של המחזור הראשון הפגיש את סגנית אלופת ליגת קורונה פוצ'יוולי 2010, סאן אנד ניקה של אמיר זוהר וליאור באום, עם הקבוצה שסיימה שלישית אשתקד, נגב אילת, אליה הצטרף שחקן הרכש הברזילאי, דייגו מארדונה דה סילבה, שחבר לאדר זינו המצוין. נגב אילת ניצחה את המערכה הראשונה 14:18. אלא שסאן אנד ניקה נתנה פייט נהדר ואיזנה ל-1:1 במניין המערכות לאחר ניצחון 13:18. במשחק צמוד ומותח באופן בלתי רגיל כשכשרונו של מארדונה בא לידי ביטוי ומעלה את רמת המשחק לכזו שטרם נראתה בליגה, נלחמו שתי הקבוצות על ההכרעה. בסופו של דבר הייתה זו ידה של נגב אילת על העליונה עם ניצחון 11:15 במערכה המכריעה.

פגאסוס - יהלומי ביצ'אצ'י 2:0

איזו פתיחה מרשימה העניקו אושרי כהן, מדור המייסדים של ה FootVolley בישראל, ומתי פול שפשט השנה את מדי נגב אילת וחבר לקבוצת פגאסוס למשחק נגד יהלומי ביצ'אצ'י של ג'ורג' בסון ושותפו לקבוצה של אושרי בעונה שעברה, שחקן הרכש הברזילאי, פר'ה או בשמו המלא הרמס פרנסיסקו ברבוסה ג'וניור. המערכה הראשונה הייתה צמודה ומרתקת כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה עד לנקודה בה הצליחו היהלומים לפתוח פער של שתי נקודות, 13:11. אושרי ומתי שבו מפסק זמן מפוקסים וחדים, מחקו באחת את היתרון לקול תשואות הקהל הרב שהקיף את המגרש. אבל מול ניסיונו הרב של פר'ה יהלומי ביצ'אצ'י ניצחו לבסוף 18:20 במערכה הראשונה. את המערכה השנייה פתחו היהלומים ביתרון. גם אם נדמה היה לרגע קט שפגאסוס נצמדת הרי שג'ורג' ופר'ה פתחו פער של שש נקודות בדרך ל-11:18 סוחף ו-0:2 במערכות.

וילדע חייע - ותיקי הגלקטיקוס 0:2

המשחק הראשון בליגת קורונה פוצ'יוולי 2011 נפתח במאבק צמוד בין וילדע חייע של אלון דיסנצ'יק ותמיר בר אילן לעולה החדשה מהליגה שניה, ותיקי הגלקטיקוס של גילי ג'נח ושרון משען עד לשוויון 8:8 במערכה הראשונה. מכאן והלאה עברה וילדע חייע להוביל וניצחה 10:18. את המערכה השניה התחילה וילדע חייע בסערה כשהיא עולה בקלות ליתרון 4:11. אלא שאז ותיקי הגלקטיקוס חזרה וצמצמה ל-11:9. מכאן התנהל משחק מרתק כשתמיר ואלון ניצחו לבסוף 13:18 ו-0:2 במערכות.

קרפצ'יו בר יונייטד – שמשוניה 2:0

המערכה הראשונה נפתחה ביתרון בולט לנדי ושלום, קרפצ'יו בר יונייטד, על שמשוניה של ירדן זלוף ואנטון יושין. כשכבר נראה שקרפצ'יו עומדת לקחת את את המערכה ובקלות, בתוצאה 6:12, צמצמו ירדן ואנטון תוך הפגנת רמת משחק מרוממת והשוו ל-16:16. מכאן ואילך במשחק בלתי רגיל מותח המערכה נכנסה להארכה, ושימשוניה ניצחה 17:19. המערכה השניה נפתחה כשהאדרנלין בדמם של ירדן ואנטון מורגש היטב והם עלו ליתרון בן שש נקודות. קרפצ'יו בר יונייטד התעשתה מעט אבל לא מספיק כדי לשבור את המומנטום של שימשוניה שניצחה את המערכה השניה 14:18 ובמשחק.

כרישי החול - אריות גורדון 0:2

את המערכה הראשונה של המשחק בין שתי הקבוצות הותיקות, כרישי החול של שלום מיכאלשווילי ומאור קנדיל ואריות גורדון של יוסי גולן ועמרי כהן, פתחה כרישי החול ברוח סערה כשהיא מובילה ביתרון ניכר ומשחקת נפלא. הכרישים ניצחו 11:18 את המערכה הראשונה. את המערכה השניה פתחו יוסי גולן ועמרי כהן ביתרון ארבע נקודות לפני שכרישי החול הספיקו להגיב. אלא שאז שבו הכרישים לחושיהם וצימצמו את הפער באחת כשהם עוברים ליתרון ומנצחים בסיום 7:18 ו-0:2 במערכות.

כוכבי שביט - מעיין לגן 0:2

מערכה ראשונה צמודה מאד התנהלה בין מעיין לגן הוותיקה של שלומי משה, המשחק בליגה מתחילת דרכה , ובן פז החדש לעולה החדשה מהליגה השנייה, כוכבי שביט, של אבי ואדיב שביט. עקב בצד אגודל התנהל המשחק להארכה עד לניצחונה הדחוק של כוכבי שביט 20:22 במערכה הראשונה. המערכה השנייה אמנם לא היתה צמודה כקודמתה ואופיינה ביתרון בולט של אבי ואדיב אך נראה היה כמו התנהלה בעצלתיים ללא מהלכים מבריקים וברמת משחק בינונית מאד עד לניצחונם הקל של הכוכבים (7:18) ו-0:2.

מועדון הריץ' - עוד גביע לארון 0:2

אל המשחק מול עוד גביע לארון הוותיקה והטובה של מאמן הכדורגל ושחקן העבר אריק גילרוביץ' ויוגב בנישו, שחקן קבוצת אנדרדוג לשעבר, התייצבה מועדון הריץ' עם סנדרו אלמינו הברזילאי וסדריק טייב הוותיק, השחקן השלישי הרשום של הקבוצה, שהחליף את דודו טובי המצוין השוהה בחו"ל. בעוד שבמערכה הראשונה בלט יתרונה המתמשך והיציב של מועדון הריץ' שהביא לה ניצחון קל במערכה (10:18), הרי שלמרות פתיחת המערכה השנייה באותה רוח, התאוששה עוד גביע לארון ואמנם לא ניצחה אבל בהחלט נתנה פייט למועדון שניצחה 12:18 במערכה ו-0:2 בסיכום.

  • עוד באותו נושא:
  • פוצ'יוולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully