וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלו היגואין: "בתור נשיא ריאל, הייתי קונה את מסי"

החלוץ גם נחרץ היכן צריך לשחק קון אגוארו, ולגביו הוסיף: "נשאר עד שייאמר לי אחרת". פרז: "נעשה הכל כדי לזכות באלופות"

לא בטוח שהחלוץ הארגנטינאי גונזאלו היגואין יישאר בריאל מדריד בעונה הבאה, אבל הוא יודע את מי צריכה הקבוצה הלבנה להביא. "אם הייתי נשיא ריאל מדריד הייתי מחתים את ליאונל מסי", אמר היגואין על חברו לנבחרת ארגנטינה, בתוכנית טלוויזיה במדינתו. מי ששמו נקשר לבלאנקוס הוא קון אגוארו, שחקן היריבה העירונית של ריאל, אתלטיקו, וגם לגביו היגואין נחרץ: "אגוארו יתאים בצורה נהדרת לריאל. צריך להיות עיוור כדי לא לרצות את קון בקבוצה".

היגואין אף דיבר על עתידו בקבוצה מבירת ספרד והשמועות שטוענות כי הוא עתיד לעזוב את המועדון, ואמר: "אני נשאר כאן עד שיגידו לי אחרת. אני לא בלחץ. ריאל לא סתם קנתה אותי, זו הקבוצה הטובה בעולם, כך אבי אמר לי".

לגבי טורניר הקופה אמריקה שייערך בארגנטינה וייפתח ב-1 ביולי, הוסיף היגואין: "הראש שלי בנבחרת והחלום שלי זה לזכות בקופה אמריקה. הרגתי את עצמי כדי שאוכל לחזור ולשחק בריאל לקראת סוף העונה ולהיות בכושר בקיץ.

"למוריניו יש הרבה אופי והוא יודע להתנהל מול התקשורת", המשיך החלוץ כשהתייחס למאמנו בקבוצה. "יש לי רק מילות תודה בשבילו, הוא היה נהדר איתי בעונה הזו".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז רוצה להיחרט בתולדות המועדון כאיש שהביא את הבלאנקוס לזכייתה העשירית בליגת האלופות, והוא מוכן לעשות הרבה מאוד בשביל זה. "השער של זידאן בגמר ב-2002 בגלאזגו היה היפה ביותר אי פעם בליגת האלופות. זו הייתה הזכיה התשיעית שלנו במפעל, ואנחנו נעשה הכל על מנת להשיג את העשירית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully