וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "מעולם לא חשבתי שהיום הזה יגיע"

הסנטר הפורש סיכם קריירה בת 19 שנים במסיבת עיתונאים מחויכת אך מרגשת: "אני הבחור בר המזל ביותר בעולם"

יומיים אחרי שהתריע בהודעה מפתיעה בחשבון הטוויטר שלו על כוונתו לפרוש, כינס הערב (שישי) שאקיל אוניל מסיבת עיתונאים רשמית על מנת לסכם את הקריירה המופלאה שלו, שנמשכה 19 שנים. רשימת התארים של הסנטר האגדי בן ה-39 כוללת ארבע אליפויות, שלוש זכיות בתואר ה-MVP של הגמר, זכיה אחת בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ו-15 משחקי אולסטאר.

"מעולם לא חשבתי שהיום הזה יגיע", הודיע שאק הנרגש, שהקפיד לשמור על החיוך הנצחי שלו במהלך מסיבת העיתונאים. "אבא זמן סוף סוף תפס גם את שאקיל אוניל, אבל אני הבחור בר המזל ביותר בעולם".

מסיבת הפרישה נערכה בביתו של הדיזל באורלנדו, כאשר מסביב שלל פוסטרים ומזכרות מהקריירה המפוארת. לצידו של שאק ישב למשך דקות ארוכות דייל בראון, שאימן אותו במכללת LSU. בעוד שהצחיק שוב ושוב את התקשורת ("אתגעגע יותר מכל לזריקות העונשין שלי; שיחקתי בסרטים נושאי-פרסים כגון 'קאזאם'"), לקראת תום מסיבת העיתונאים הודיע שאקיל כי לא רק הוא פורש, כי אם גם שלל הכינויים אותם צבר לאורך השנים.

"אני מודיע על פרישה של כל הכינויים שלי: אריסטו הגדול, שאק-פו, השמרוק הגדול, הקקטוס הגדול, דיזל, ולבסוף, האחד והיחיד, הכינוי המקורי, שאף אחד לא יכול להעתיק או לשחזר - סופרמן". עקיצה ברורה, כמובן, לדוויט האוורד. אז איך יקראו לו כעת? שאקיל הציע את ראשי התיבות AARP" - Association for the Advancements of Retired Persons.

מוקדם יותר הערב חשף שאקיל כי קיבל הצעה מ"תחנת טלוויזיה כלשהי", ככל הנראה ESPN, לשמש כפרשן. בראיון לאחת מתכניות הרדיו של הרשת שלל אופציה אחת שנוגעת לעתידו: "אין שום סיכוי שאהיה מאמן. אם הייתי צריך להתמודד עם שחקנים כמוני, לא הייתי יכול לאמן".

אוניל מדורג חמישי ברשימת הקלעים של כל ה-NBA ( ו-12 בטבלת הריבאונדים (13,099), וסוגר את 19 עונותיו בליגה הטובה בעולם עם ממוצעים של 23.7 נקודות (58 אחוזי שדה, 52 אחוז מהקו), 10.9 ריבאונדים ו-2.3 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully