וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאבן ביליץ': "אנחנו פייבוריטים, ננצח את גיאורגיה"

מאמן נבחרת קרואטיה מלא אופטימיות לקראת המשחק החשוב (21:00, 5+ לייב): "אנחנו נבחרת טובה יותר, נחפש שער מוקדם"

בעוד שעות ספורות תעלה קרואטיה למשחק קריטי נוסף במאבק על ראש בית ו' במוקדמות יורו 2012, כאשר שחקניו של סלאבן ביליץ' יפגשו את נבחרתה הקשוחה של גיאורגיה (21:00, 5+ לייב). "ננצח את גיאורגיה, אנחנו פייבוריטים ואני לא חושב שזו שחצנות מצידנו להגיד את זה", אמר ביליץ' לקראת ההתמודדות. עם זאת, גם במפגש האחרון בין שתי הנבחרות הגיעו הקרואטים כפייבוריטית ברורים, והפסידו 1:0 במשחק שטרף לחלוטין את כל הקלפים בבית ו'.

"כבר מהפתיחה נהיה קשוחים ונחושים, אבל אסור לשחק בבלגאן ולנטוש את שיטת המשחק שלנו", הוסיף המאמן כשנדרש לשיטת המשחק איתה יעלה הערב. "היינו צריכים לנצח בטביליסי, לא עשינו את זה, אבל אנחנו נבחרת טובה יותר. כמובן שכל זה על הנייר, ונצטרך לצאת לכר הדשא ולהראות את הכוח שלנו. נחפש שער מוקדם, אבל לא ניכנס לפאניקה אם בדקה ה-75 עדיין יהיה 0:0. אנחנו מוכנים מבחינה מנטלית לכל מצב".

ערב המשחק ניצבת קרואטיה במקום השני של בית ו', עם 10 נקודות ומאזן שערים של 2:8 מחמישה משחקים, כאשר יוון מדורגת ראשונה עם 11 נקודות ומאזן שערים 2:5, גם כן מחמישה משחקים. ישראל, שתמתין בכליון עיניים להתפתחויות מקרואטיה, נמצאת שלישית עם עשר נקודות משישה משחקים (מאזן שערים 6:8), בעוד גיאורגיה, שממש לא ויתרה על כרטיס ליורו, מדורגת רביעית עם תשע נקודות משישה משחקים (3:4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully