וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניארול עלתה לגמר הליברטדורס, תפגוש את סנטוס

הקבוצה מאורוגוואי גברה על ולז הארגנטינאית בסיכום המפגשים, ותתעמת עם הברזילאית, שעקפה את סרו פורטניו

פניארול העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לגמר גביע הליברטדורס, שם היא תפגוש את סנטוס. גם הגמר ייערך במתכונת של שני משחקים - בית וחוץ. המשחק הראשון ייערך באורוגוואי ב-15 ביוני, והגומלין, שבוע לאחר מכן (22 ביוני) בברזיל.

למרות שנוצחה במשחק הגומלין 2:1 על ידי ולז סארספילד, עלתה הקבוצה מאורוגוואי לגמר בזכות הניצחון 0:1 במשחק הראשון, ובעצם בגלל שער החוץ במשחק השני. בכך, קטעה פניארול לוולז הארגנטינאית את החלום להיות הראשונה שזוכה גם באליפות ארגנטינה וגם במפעל הדרום אמריקאי הבכיר.

הקבוצה של דייגו אגירה הפתיעה כשעלתה ליתרון משער של מתיאס מייר (33). רגע לפני ההפסקה פרננדו טוביו שלח בעיטה חופשית וקבע שוויון. במחצית השנייה ולז לחצה על הדוושה, וחואן מנואל מרטינז בישל לסנטיאגו סילבה את השני, אבל זה כידוע לא הספיק לה כדי לעלות.

"הגענו לגמר הליברטדורס, מקום בו המועדון הענק הזה לא היה שנים רבות", אמר בסיום חלוץ פניארול חואן מנואל אוליברה. "אנחנו אולי לא משחקים את הכדורגל היפה ביותר, אבל יש לנו לב גדול ואנחנו לא מוותרים לעולם. התחלנו את המפעל הזה עם חלום ואנחנו רחוקים כעת רק צעד אחד מהגשמתו".

יום קודם לכן, סנטוס הברזילאית הבטיחה את העפלתה לגמר, לאחר שסיימה ב-3:3 דרמטי את משחק החוץ שלה עם סרו פורטניו הפרגוואית, ואחרי הניצחון הביתי 0:1 השלימה ניצחון 3:4 בסיכום שני המשחקים. סנטוס זכתה במפעל פעמיים ברציפות ב-1962, 1963, והיא תחזור לשם שמונה שנים לאחר שהפסידה בגמר לבוקה ג'וניורס (2003). פניארול זכתה חמש פעמים (1960, 1961, 1966, 1982, 1987).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully