וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אנחנו רוצים להשאיר את היגואין ובנזמה"

מאמן ריאל מדריד דחה את הדיווחים על האפשרות שהשניים יעזבו, והודיע כי לא נעשתה פנייה לאתלטיקו בנוגע לאגוארו

גונזאלו היגואין יעזוב? קארים בנזמה בדרך החוצה? ז'וזה מוריניו, מאמנה של ריאל מדריד, מבהיר ששום דבר מזה לא הולך לקרות בקרוב. מאמן הבלאנקוס התראיין לתחנת הטלוויזיה הספרדית "קאדנה סר", סיפר כי יש לו כוונה לחזק את החלק הקדמי והבהיר כי הוא מתכוון לממש את האופציה על עמנואל אדבאיור.

במהלך השבוע סיפר מאמן ארסנל, ארסן ונגר, כי "להחתים את היגואין זה לא משהו בלתי אפשרי. הוא שחקן שאני אוהב". אביו של היגואין, אמר שהבן שלו רוצה להישאר במדריד, אבל הודיע ש"הרבה קבוצות באירופה רוצות אותו".

מוריניו עצמו דחה את כל הדיווחים הללו ואמר: "זה לא מקרה שבו אני מסרב למכור אותם. אני לא זה שמקבל את ההחלטות הללו. אם המועדון רוצה לעשות משהו, אני כלום. כולנו מסכימים לגבי היגואין ובנזמה: אנחנו רוצים להשאיר אותם".

מוריניו גם הדגיש כי על רקע עזיבתו של חורחה ולדאנו, המנהל המקצועי של הקבוצה, אין זה אומר שהסמכויות שלו בקבוצה גדלו: "אין לי יותר כוח ממה שהיה לי קודם. מדריד מחפשת מודל חדש מבחינה ארגונית. זה שיש לך מבנה טוב בקבוצה לא מבטיח לך הצלחה, אבל מבנה רע לא מתאים למשחק המודרני - זה מודל לכישלון. אנחנו חיייבים להיות מודרנים ולכוון למושלמות. אני אמשיך להיות מאמן ולא יותר מזה. לא היה לי משהו אישי עם ולדאנו. אני מאחל לו את המיטב".

על עמנואל אדבאיור אמר מוריניו: "הוא שחקן של מנצ'סטר סיטי ויש סעיף לרכישה שלו. אנחנו במצב טוב מבחינת ההתמקחות והשחקן רוצה להישאר, זה חשוב". על מועמדותו של סרחיו אגוארו מאתלטיקו מדריד, הוסיף 'המיוחד': "אני לא אהיה צבוע. קון הוא שחקן פנטסטי, אני לא מפחד להגיד את זה, אבל הוא שחקן של אתלטיקו. ריאל לא תיצור קשר עם שחקנים לפני שהיא תגיע לסיכום עם המועדון שלהם".

"ברצלונה זה מועדון שונה עכשיו"

ביממה האחרונה גם חלה התקרבות משמעותית עם פאביו קונטראו, מגנה של בנפיקה. "הוא שחקן נהדר. אני אוהב אותו בגלל הוורסטיליות שלו והיכולת שלו לשחק בכל מקום", הוסיף מוריניו. "שחקנים מהסוג שלו תמיד מתקבלים בברכה, במיוחד במועדון עם דרישות כמו ריאל מדריד".

ואיך אפשר בלי התייחסות על ברצלונה, שבשורותיה הוא אימן תחת בובי רובסון בסוף שנות ה-90. "זה היה בין 1997 ל-2000. משנת 2000 ל-2011 הכל השתנה, האנשים והארגון", הוא סיפר. "זה מועדון שונה עכשיו. אף פעם לא אמרתי שלא נהניתי לעבוד שם, אין לי שום דבר נגד המועדון. הכרתי את גווארדיולה כשחקן, אבל זה היה לפני עשר שנים. היום הוא המוביל של הקבוצה, אני לא מכיר אותו. הכרתי גווארדיולה שונה, וגם הוא הכיר אותי אחרת".

לסיום הראיון, מוריניו הכחיש את האפשרות כי יעזוב, והביע את רצונו להמשיך במועדון. "הנשיא הוא מנהיג גאה שיודע שהלב והנשמה שלך חייבים להיות במדריד כדי להיות פה וזה 99.9 אחוז מקצוענות לרצות להיות פה. אם אני אגיד לו שאני שוקל את עתידי, הוא יגיד לי: 'אסוף את התיקים שלך ולך'".

כשנשאל איזו ליגה הוא מעדיף, הוא הסביר: "הליגות שונות. אני עכשיו בספרד, מדריד זכתה ב-90 נקודות וזה לא הספיק כדי לזכות באליפות. זה מוזר ברמה הזו. יש התלהבות בכל מקום שאתה הולך וזה מה שחשוב. אני שמח מאוד, ואני אמשיך בעונה הבאה. אם הנשיא, ההנהלה, השחקנים והקהל שמחים, אני אשאר במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully