וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז התפטר מפולהאם

המנג'ר הוולשי החליט לעזוב את קרייבן קוטג' אחרי עונה אחת והכחיש התעניינות מווילה: "ההחלטה לא הושפעה מגורם חיצוני"

מארק יוז התפטר מפולהאם היום (חמישי), ועל אף שהמאמן התעקש בתוקף כי לא עשה זאת בשל הצעה מקבוצה אחרת, אין ספק שהשמועות על חתימה באסטון וילה במקום ז'ראר הוייה שהתפטר, רק יתפסו תאוצה עכשיו. יוז אמר בהודעה שפירסם: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להבהיר שלא אני או מישהו מנציגיי קיבל הצעה מקבוצה אחרת. ההחלטה לעזוב את פולהאם לא הושפעה משום גורם חיצוני".

בנוסף, אמר הוולשי: "אני רוצה להודות ליו"ר, להנהלה, לשחקנים ולאוהדים של פולהאם על התמיכה שנתנו לי ב-12 החודשים האחרונים ומאחל להם את כל ההצלחה שבעולם בעתיד. נהניתי במיוחד ממערכת יחסים מצוינת עם הנשיא והמנכ"ל ואני מאמין שהקבוצה הניהולית עשתה עבודה טובה ולמועדון יש בסיס חזק מאוד ללכת איתו קדימה. אני מקווה שהאוהדים וכל מי שקשור למועדון יבין שכמנג'ר צעיר אני רוצה להתקדם הלאה לחוויות נוספות".

כזכור, יוז הגיע לקרייבן קוטג' בקיץ שעבר, וזאת לאחר שפוטר ממנצ'סטר סיטי בדצמבר 2009. לפני הסיטיזנס, אימן יוז את נבחרת ווילס בין 1999-2004 ואת בלקבורן בין 2004-2008. המועדון הלונדוני מסר בהודעה הרשמית שלו: "מועדון הכדורגל של פולהאם יכול לאשר שמארק יוז ביקש להפר את החוזה שלו ויעזוב את המועדון בצורה מיידית. אחרי דיונים ומו"מ עם מארק, המועדון החליט לאפשר לו את מבוקשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully