וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: קרואטיה מחפשת נקמה

הנבחרת של ביליץ' תפגוש את גאורגיה, במטרה לחזור לראשות בית ו', וגם בכדי להחזיר את הכבוד אחרי ההפסד בטביליסי

בזמן שכולנו נעקוב אחרי נבחרת ישראל מול לטביה ביום שבת, יתקיימו במסגרת בית ו' של מוקדמות יורו 2012 עוד שני משחקים משמעותיים במיוחד. הראשון שבהם ייערך כבר מחר (שישי), כשקרואטיה תארח את גאורגיה (21:00, ספורט 5+ לייב) וביום שבת תארח יוון את מלטה החלשה.

הנבחרת של סלבאן ביליץ' ספגה במחזור האחרון של המשחקים הפסד מפתיע 1:0 לגאורגיה משער של לבאן קוביאשווילי ועכשיו היא מעוניינת לנקום בנבחרת של טימוראי קצבאיה. קרואטיה נמצאת במקום השני בבית עם 10 נקודות לאחר חמישה משחקים והיא מובילה בזכות הפרש שערים את נבחרת ישראל, לה יש משחק עודף, ומפגרת אחרי יוון המוליכה בנקודה אחת.

לעומתה, גאורגיה נמצאת במקום הרביעי עם תשע נקודות אחרי שישה משחקים, אך עדיין לא ויתרה על הסיכוי לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית. גאורגיה אגב ספגה במשחק האחרון הפסד 1:0 לישראל, שהיה הפסדה הראשון אחרי 10 משחקים. גאורגיה עדיין לא ניצחה בחוץ בקמפיין הנוכחי, כשלפני ההפסד לישראל סיימה שני משחקים בתיקו.

קרואטיה השיגה עד כה ארבע נקודות בשני משחקי הבית שלה, כשסיימה ב-0:0 מול יוון וניצחה 0:3 את מלטה. למעשה, הקרואטים עדיין לא ספגו שער בבית. קרואטיה לא ספגה הפסד ביתי מאז ה-4:1 לאנגליה ב-10 בספטמבר 2008 במוקדמות מונדיאל 2008. המפגש האחרון בין שתי הנבחרות היה גם היחיד ביניהן אי פעם במסגרת רשמית. אגב, שני המאמנים נפגשו עבר בעבר כשב-1998 אברטון (ביליץ') וניוקאסל (קצבאיה) נפרדו ב-0:0 במסגרת משחק בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully