וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן יישאר הבעלים של מכבי חיפה

2.6.2011 / 15:27

איש העסקים האמריקאי הודיע שימשיך בקבוצה אחרי ארבע שנים, אבל יקצץ בתקציב. מיקי גורקה יאמן בעונה הבאה

איש העסקים האמריקאי ג'ף רוזן הודיע היום (חמישי) על החלטתו להאריך את בעלותו וזכויותיו כיושב ראש קבוצת הכדורסל מכבי חיפה לעונת 2011/12. רוזן, שנכנס לשנתו החמישית כבעלים של הקבוצה, הסביר היום: "במשך 4 העונות האחרונות, הרבה עבודה קשה, החלטיות ותשוקה הוכנסו לתוך הבניה מחדש של מכבי חיפה והרגשתי שהיה לי חשוב להמשיך למרות חוסר התמיכה הכלכלית של עיריית חיפה וחוסר הבהירות לגבי היכל הספורט רוממה.

"כתוצאה מכך, תקציב הקבוצה העונה יהיה נמוך משנים קודמות. אחרי שיחות עם גרעין של אוהדים נאמנים וספונסרים, השתכנעתי כי הרוח של אנשי חיפה עדיין משתוקקת לכדורסל וכי מכבי חיפה חשובה מאוד לתושבי חיפה והצפון. המטרה שלי היא להמשיך לבנות את מכבי חיפה כמועדון מנצח. כולי מלא תקווה שהאוהדים והספונסרים ימשיכו להגיע למשחקים, אחרת ניקלע לאותו מצב בסוף העונה הבאה".

במקביל, מכבי חיפה הודיעה היום על מינויו של מיקי גורקה למאמן הראשי של הקבוצה. גורקה בן ה-39 מונה למאמן זמני בפברואר האחרון והצליח לייצב את הקבוצה ולהוביל אותה לניצחון על עירוני אשקלון בפלייאוף התחתון. "מיקי הוכיח לי שיש לו את הכישורים להיות מאמן מצליח במכבי חיפה", אמר היום ג'ף רוזן. גורקה מונה למעשה לתפקיד לאחר שמכבי חיפה לא הצליחה להחתים את דני פרנקו, שמחזיק בהצעות טובות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully