וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס הוא עדיין המרוויח הגדול בספורט

שחקן הגולף הרוויח בשנה החולפת 75 מיליון דולר, בריאנט במקום השני. שראפובה האישה היחידה בין 50 הראשונים

מגזין "פורבס" עדכן השבוע את רשימת המרוויחים הגדולים ביותר בספורט, ולמרות הכל טייגר וודס עדיין ממשיך להוביל אותה. בעקבות פרשיית הבגידות שלו איבד שחקן הגולף כמה ספונסרים בשנים האחרונות, מה גם שהוא מדורג כיום במקום ה-13 בלבד בעולם. כל זה לא מנע ממנו להרוויח 75 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים, ולהקדים בפער משמעותי את השני ברשימה, קובי בריאנט, שהרוויח 53 מיליון דולר.

קובי בריאנט מוביל רשימה של 15 כדורסלנים שנכנסו לדירוג היוקרתי של "פורבס", כאשר המשכורת השנתית שלו בלוס אנג'לס לייקרס עומדת על 24.8 מיליון דולר וגבוהה בארבעה מיליון דולר מזו של הבא אחריו ברשימה. מדובר בלברון ג'יימס, שהניב רווחים של 48 מיליון דולר בסך הכל בשנה החולפת.

הסכומים שצויינו מורכבים משכר שנתי, בונוסים, זכיות כספיות, הכנסות מספונסרים ועסקים פרטיים. 50 הספורטאים שנכנסו לרשימה הרוויחו בסך הכל 1.4 מיליארד דולר, כאשר הממוצע השנתי שלהם הוא 28 מיליון דולר. מדובר בסכום הנמוך ב-11 אחוזים מהשנה שעברה, זאת בעקבות הירידה בהכנסותיו של טייגר וודס והעובדה שפלויד מיוות'ר לא התאגרף במשך 13 חודשים.

אישה אחת בלבד נכנסה לרשימת 50 הספורטאים המרוויחים ביותר. מדובר במריה שראפובה המדורגת במקום ה-29 עם רווחים של 24.2 מיליון דולר. את רשימת הכדורגלנים מוביל דיוויד בקהאם שמדורג שישי עם 40 מיליון דולר, כשגם כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי תופסים מקום בעשירייה הראשונה. כדורגלנים נוספים שתפסו מקום בין 50 המרוויחים הגדולים הם רונאלדיניו, קאקה ו-ווין רוני. רוג'ר פדרר הוא הטניסאי היחיד בעשירייה הראשונה עם המקום הרביעי ו-47 מיליון דולר, כאשר רפאל נדאל מדורג 12. שחקן הפוטבול המרוויח ביותר הוא טום בריידי, המדורג 13 עם 31 מיליון דולר.

צמרת הרשימה:

1. טייגר וודס - 75 מיליון דולר
2. קובי בריאנט - 53 מיליון
3. לברון ג'יימס - 48 מיליון
4. רוג'ר פדרר - 47 מיליון
5. פיל מיקלסון (גולף) - 46.5 מיליון
6. דיוויד בקהאם - 40 מיליון
7. כריסטיאנו רונאלדו - 38 מיליון
8. אלכס רודריגז - 35 מיליון
9. מיכאל שומאכר - 34 מיליון
10. ליאונל מסי - 32.3 מיליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully