וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני חולון לא קיבלו משכורות ופנו לבקרת התקציבים

2.6.2011 / 13:26

הנהלת הקבוצה חייבת לשחקנים משכורת וחצי. חבר ההנהלה אמיר מזרחי: "תוך עשרה ימים השחקנים יקבלו את הכסף"

העונה המקצועית של הפועל חולון נעה בין הצלחה מסחררת לקריסה לעיתים, אך בסופו של דבר הצליח דני פרנקו לייצר מהקבוצה שלו לא מעט ואף כמעט גרר את סגנית האלופה גלבוע/גליל למשחק חמישי בפלייאוף. בצד הכלכלי ידעה חולון עונה רעה נוספת, ועל אף הבטחה ליציבות כלכלית במהלך העונה עם הגעתה של הנהלה חדשה, לא קיבלו שחקני הקבוצה והצוות את המקצועי משכורות כבר תקופה ארוכה. נכון להיום חייבים להם בחולון את חצי ממשכורת מרץ ומשכורת מלאה של חודש אפריל, כשגם משכורת מאי עשויה להגיע באיחור משמעותי.

בעוד שחקני הקבוצה הזרים החליטו לעזוב את ישראל ללא הכסף ולחכות לו מארצות הברית, החליטו השחקנים הישראלים והצוות המקצועי, לאחר שיחות עם בקרת התקציבים וחוסר תשובה, לפנות לבקרה באמצעות עורך דין על מנת לממש את הערבויות של הקבוצה. "אנחנו מחכים למסמך מסוים כדי שיאשר פתיחה של חברה שבאמצעותה נוכל להעביר את הכסף ולא דרך העמותה", הסביר לוואלה! ספורט חבר ההנהלה אמיר מזרחי את הסיבות לאי תשלום המשכורות, "אנחנו מחכים לכמה מסמכים ואני מאמין שתוך שבוע עד עשרה ימים השחקנים יקבלו את כל הכסף שלהם".

לאחר שיסיימו את תשלומי העונה הנוכחית, יתפנו בחולון להכנות לקראת העונה הבאה, כאשר בהנהלת הקבוצה מבטיחים כי לא יהיו בעיות להעמיד לפחות תקציב מינימום, מאחר וסכום כסף לא מבוטל עומד להיכנס למועדון. המאמן דני פרנקו, שבחולון רוצים לראות אותו ממשיך על הקווים, צפוי לעזוב לאחר שמכבי חיפה, ברק נתניה, עירוני אשקלון והפועל תל אביב הביעו בו עניין לקראת העונה הבאה. בחולון מקווים לשמור על חלק מהסגל הקיים, אך לא ייגררו להרפתקאות כלכליות בשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully